NIAJ PREGXOJ POR VI CXI-NOVJARE!

    Message 1 of 2 , Jan 1, 2007
      NIAJ PREGXOJ POR VI CXI-NOVJARE!
      Mia edzino, Opeyemi, kaj mi inkluzive nian filon, Boluwatife, kaj nian filinon, IfeOluwa, deziras al vi felicxan novjaron (2007)!
      Kiel familio, ni jam decidis uzi Jesajan 41:17-20 por pregxi por vi dum ni eniras cxi tiun novjaron:
      - La Eternulo a├ůskultos kiam vi alvokas al Li je cxi tiu novjaro;
      - Li ne forlasos vin;
      - Li malfermos riverojn kaj fontojn meze de valoj de via vivo;
      - Sur nudaj montetoj, dezerton Li faros lago da akvo kaj sensukan teron fontoj de akvo;
      - En dezerto Mi aperigos cedron, akacion, mirton, kaj olivarbon; Mi starigos en stepo cipreson, abion, kaj bukson kune (tie estas, Li faros multajn bonajxojn por vi kie vi kaj aliaj homoj jam pensis ke tioj estas neeblaj).
      - Cxiuj vidu kaj eksciu kaj rimarku kaj komprenu, ke la mano de la Eternulo tion faris.
      Denove, Felicxan Novjaron (2006)!
      Je la servo de Dio,
      Pastoro & S-ino Bayo Afolaranmi,
      Baptist Building, Oke Bola,