FORGESU TION KIO ESTAS MALANTAUE

    Message 1 of 2 , Dec 30, 2006
      FORGESU TION KIO ESTAS MALANTAUE
      "Ne kvazau mi jam trafis, au jam perfektigxis; sed mi min pelas antauen, se mi nur povos ekteni tion, pro kio mi estas tenata de Kristo Jesuo. Miaj fratoj, mi ne rigardas min kiel jam ektenantan; sed nur jene: forgesante tion kio estas malantaue, kaj strebante al tio, kio estas antaue, mi min pelas al al celo, por akiri la premion de la supera voko de Dio en Kristo Jesuo" (Filipianoj 3:12-14).
      Glorata estu Dio ke ni venas al fino de alia jaro. La Eternulo jam faris multajn aferojn por ni en la jaro kiuj faris Lin esti inda je niaj laudoj kaj adoro. Ni redonu cxiuj la gloron al Li pro cxio kion Li farigis nin atingi en la jaro.
      Tamen, la malnova jaro estas plena de neplenumitaj revoj por mi. Mi iam penis esti kolera kun Dio en la jaro pro nerespondo al mia pregxo miamaniere. Tamen, Li ankorau estas la fidela Dio al kiu mi povas fidi. Kiel la jaro finigxas, mi lernis forgesi tion kio estas malantauxe kaj pelas plue.
      Honeste rigardu vin mem. Cxu vi estis malkontentigita iamaniere dum cxi tiu malnova jaro? Cxu vi ne povas atingi viajn destinitajn celojn por la jaro? Ne maltranviligxu. Forgesu tion kio estas malantaue kaj pelu plue en la venonta jaro. La nova jaro estos bone por vi je la nomo de Jesuo Kristo. Amen.
      Cxu vi atingis viajn celojn cxi-jare? Cxu vi havis multajn sukcesojn en la jaro? Laudu Dion! Tamen, ne permesu la atingojn kaj suksecojn blindigi vin. Dio kondukos vin al alta pozicio. Faru kiel Paulo, "forgesante tion kio estas malantaue, kaj strebante al tio, kio estas antaue, mi min pelas al al celo..." Celu altajxojn. Memoru tiun malnovan anglan kanton: "Good, Better, Best/ I shall never rest,/ until my good is better,/ and my better's best." (Bono, Pli bono, Plej bono/ Mi neniam restas,/ gxis mia bono farigxas pli bono,/ kaj mia pli bono plej bono.)
      Felicxan novjaron (2007) antaue!

      http://mail.yahoo.com