KIEL TOLEREMA VI ESTAS?

    Message 1 of 2 , Sep 24, 2006
      KIEL TOLEREMA VI ESTAS?
      "Pretendante esti sagxaj, ili malsagxigxis, kaj sxangxis la gloron de la senmorta Dio en bildon de morta homo kaj de birdoj kaj kvarpiedaj bestoj kaj rampajxoj. Tial Dio fordonis ilin al la voluptoj de iliaj koroj, al malpureco, por ke iliaj korpoj malhonorigxu inter ili mem" (Romanoj 1:22-24).
      Mi konatigxas kun malsamaj specoj da homoj je la interreto prekau cxiutage. Kelkaj el cxi tiuj homoj memvole amikigxis kun mi, kaj mi ankau volonte akceptis. Unu el tiaj homoj estas kvindek-jara-agxa virino kies intereso estas babilado kun homoj surrete. El unu el niaj babiladoj, sxi konfesis ke sxi estas kristanino ekde infaneco kaj estas anino de unu el la cxefaj konfesioj de la kristana kredo.
      Unutage, dum ni babilis, sxi sugestis ke ni sendadu fotojn kaj komentu pri tiaj fotoj. Naive, mi akceptis sxian sugeston kaj sxi eksendadis fotojn al mi. La unua estis tiu de sxia amikino. Mi altetaksis la belecon de sxia amikino. Tiam sxi sendis alian al mi pri kiu sxi diris ke gxi estas sxia. Mi tuj malakceptis cxi tiun duan foton cxar sxi estis duon-nuda je la foto. Sxi estis surprizita ke mi malakceptis gxin, kaj ofendigxis je mi ke mi ne estimis sxin. Mi diris al sxi ke mi estimas sxin, sed ne sxian nudan korpon. Sxi tiam ekdiris kelkajn malmoralajxojn al mi. Kiam mi informis sxin pri mia kristana moraleco, sxi sendis al mi alian foton kiu estas tute pornografia. Mi do demandis de sxi cxu sxi havas infanojn. Sxi diris al mi ke sxi havas filon, 25, kaj filinon, 22. kiam mi demandis de sxi cxu sxi povas ekomendi tiajn foton kaj malmoralajxojn al siaj infanoj, sxi respondis jese kaj diris ke ili estas toleremaj kiel sxi estas.
      Mi estis surprizita pro sxia tiel-nomata toleremeco. Kiel povas virino de sxia agxo impliki sin je tiaj malmoralajxoj kaj esti fiera kuragxigi siajn infanoj je tiaj ankau? Cxu konfesinta kristano povas esti tiel tolerema ke li/sxi estos fiera je agoj de malmoraleco? Ne gravas la parto de la mondo kie oni trovas sin, cxu toleremeco farigxas licenco al peko? La Sanka Biblio diras, "Forkuru de malcxasteco. Cxiu peko, kiun homo faras, estas ekster la korpo; sed tiu, kiu malcxastas, pekas kontrau sia propra korpo" (1 Korintanoj 6:18. Vidu ankau: verso 13; 1 Tesalonkanoj 4:3-7).
      Mi demandu de vi: kiel tolerema vi estas? Cxu vi tiel tolerema ke vi ne povas distancigxi de pekemaj agoj kaj piaj agoj? Cxu vi tiel tolerema ke vi jam pravigis multajn el la pekaj agoj? Cxu vi tiel tolerema ke vi ne povas kontroli viajn infanojn kaj la junan generacion dum ili faras ion malbonan? Kiel tolerema vi estas?
      Bonvolu sendi vian reagon rekte al mi cxe <spiritualdigest@...>.

      Talk is cheap. Use Yahoo! Messenger to make PC-to-Phone calls. Great rates starting at 1ยข/min.
      Message 2 of 2 , May 12, 2012

[...]

        Unutage, dum ni babilis, sxi sugestis ke ni sendadu fotojn kaj komentu pri tiaj fotoj. Naive, mi akceptis sxian sugeston kaj sxi eksendadis fotojn al mi. La unua estis tiu de sxia amikino. Mi altetaksis la belecon de sxia amikino. Tiam sxi sendis alian al mi pri kiu sxi diris ke gxi estas sxia. Mi tuj malakceptis cxi tiun duan foton cxar sxi estis duon-nuda je la foto. Sxi estis surprizita ke mi malakceptis gxin, kaj ofendigxis je mi ke mi ne estimis sxin. Mi diris al sxi ke mi estimas sxin, sed ne sxian nudan korpon. Sxi tiam ekdiris kelkajn malmoralajxojn al mi. Kiam mi informis sxin pri mia kristana moraleco, sxi sendis al mi alian foton kiu estas tute pornografia. Mi do demandis de sxi cxu sxi havas infanojn. Sxi diris al mi ke sxi havas filon, 25, kaj filinon, 22. kiam mi demandis de sxi cxu sxi povas rekomendi tiajn foton kaj malmoralajxojn al siaj infanoj, sxi respondis jese kaj diris ke ili estas toleremaj kiel sxi estas.

        Mi estis surprizita pro sxia tiel-nomata toleremeco. Kiel povas virino de sxia agxo impliki sin je tiaj malmoralajxoj kaj esti fiera kuragxigi siajn infanoj je tiaj ankau? Cxu konfesinta kristano povas esti tiel tolerema ke li/sxi estos fiera je agoj de malmoraleco? Ne gravas la parto de la mondo kie oni trovas sin, cxu toleremeco farigxas licenco al peko? La Sanka Biblio diras, "Forkuru de malcxasteco. Cxiu peko, kiun homo faras, estas ekster la korpo; sed tiu, kiu malcxastas, pekas kontrau sia propra korpo" (1 Korintanoj 6:18. Vidu ankau: verso 13; 1 Tesalonikanoj 4:3-7).

        Mi demandu de vi: kiel tolerema vi estas? Cxu vi tiel tolerema ke vi ne povas distancigxi de pekemaj agoj kaj piaj agoj? Cxu vi tiel tolerema ke vi jam pravigis multajn el la pekaj agoj? Cxu vi tiel tolerema ke vi ne povas kontroli viajn infanojn kaj la junan generacion kiam ili faras ion malbonan? Kiel tolerema vi estas?

        1. Bonvolu sendi vian reagon rekte al mi cxe <spiritualdigest@...>.

        2. Cxi tiu mesagxo estis unue dissendita je la 24-a de septembro, 2006, kaj mi dissendas gxin omagxe al la celebro de la Tago de Patrino cxi-jare. FELICXA TAGO DE PATRINO!