LAUDU DION, MI ANKORAU VIVAS! (Atesto)

    Message 1 of 1 , Aug 27, 2006
      LAUDU DION, MI ANKORAU VIVAS! (Atesto)
      “La vocxo de triumfo kaj de savigxo sonas en la tendoj de la virtuloj: La dekstra mano de la Eternulo faras heroajxojn; La dekstra mano de la Eternulo estas alta, la dekstra mano de la Eternulo faras heroajxojn. Mi ne mortos, sed mi vivos, kaj mi rakontos la farojn de la Eternulo” (Psalmo 118:15-17).
      Estas prediko kiun mi intencis sendi al vi hodiau. Cxi tiu mesagxo jam estis preparita je kelkaj semajnoj antaue. Tamen, mi devas sxangxi mian intencon por diri al vi cxi tiun ateston por ke vi ankau laudu Dion kun mi pro la konservo de mia vivo gxis cxi tiu tempo.
      Mi vekigxis pasintan jaudon la 24-an de augusto, 2006 fortike kaj sane. Mi iris al mia laborejo kaj laboris kiel ian alian tagon gxis la laborofina horo. Survoje hejmen, mi decidis viziti la patrinon de la pastoro de mia loka pregxejo kiu estas enhospitaligita en unu el la plej grandaj hospitaloj en Afriko situata en la urbego Ibadan kie mi logxas. Mi promenis de la eniro de la hospitalo al la fako kie la virino estas. Kiel pastoro, oni permesis al mi eniri la fakon malgrau la fakto ke mi estis tridek minutojn tro frua al la vizita horo. La pastoro de mia loka pregxejo kaj mi staris apud la lito de lia patrino kaj pridiskutis sxian situacion kaj la rimedojn por akiri monon por la nesecaj medicinaj testoj kaj aliaj elspezoj. Dum ni diskutis, mi cxirkaurigardis en la cxmabro por vidi aliajn pacientinojn sur iliaj litoj kaj dankis Dion pro la bona sano kiun Li jam donis al mi. Subite, mi ne plu povis fari ion ajn. Mi audis tion kion mia kolego parolis al mi, kaj mi pensis ke tiu kapturno estos portempa. Efektive, mia penso estis ke mi forlasu la lokon cxar eble la vido de tiuj pacientinoj krize kusxantaj sur iliaj litoj kauzis la kapturnon, sed kiel mi interruptu nian diskuton kaj subite forlasu la lokon sen ecx pregxado por la malsana patrino kiun mi venis viziti? Cxiuj cxi tiuj okazajxo kaj pensojn okazis dum unu minuto. La sekva okazajxo kiun mi vidis estis gekuracistoj, flegistinoj kaj aliaj homoj kiuj cxirkauis min kusxantan sur la nura planko. La gekuracistoj jam faris plurajn testojn je mi por scii la kauzon de mia subita falo. Mi sentis grandan doloron je la malantaua parto de mia kapo sur kiun mi falis. Estis kvazau mi songxis. La gekuracistoj ne povis eltrovi ian ajn problemon je mia korpa sistemo. La nura afero kiun ili povis eltrovi estis ke mi ne trinkis multe da akvo tiutage.
      Dum mi kusxis tie sur la nura planko, mia timo estis ke oni tuj enhospitaligos min. Kiel vizitanto al malsanulino en hospitalo povas farigxi paciento? Multaj aliaj pensoj venis en mian animon. Tamen, ili ne havis ian kialon por enhospitaligi min. Post aplikante kelkajn unua-helpajn kuracojn, kolego akompanis min al kie mi eniris auton hejmen. Ekde tiam, mi jam resanis de la doloro sur mia kapo rezulte de la subita falo.
      Jen mia atesto. Kio se mi mortis rezulte de tiu subita falo? Kio se oni enhospitaligis min tiutage kaj mi restas sur malsanula lito gxis nun? Mi dankas Dion ke mi mem povas doni cxi tiun ateston. Koincide, antau ol mi forlasis hejmon tiutage, Psalmo 118 estis parto de la cxapitoj de la Sankta Biblio kiujn mi meditis kiel parto de miaj klopodoj legi tra la tuta Biblio cxiujare. Tiuj versoj cititaj supre venis en mian penson dum ni gxuis, ridis kaj sxercis pri tiu okazajxo en mia hejmo je vespero tiutage.
      Mia kanto (en joruba) ekde tiu tago jam estas: “O se o, Baba; O se o, Jesu. Oba ti ko je n d’oku; Oba ti ko je n d’ofo; Oba ti ko je n f’ile bora bi aso. O se o, Baba.” (Esperante: Dankon Patro; Dankon Jesuo. La Regxo kiu ne permesis ke mi mortu; la Regxo kiu ne permesis ke oni funebru pri mi; la Regxo kiu ne permis ke oni entombigu min. Dankon Patro.)
      Jen miaj pregxoj por vi dum vi legas cxi tion: vi ne mortos, sed vivos, kaj rakontos pri la boneco de Dio en via vivo; la vocxo de triumfo kaj de venko sonos en via hejmo; kaj la Eternulo cxiam faros heroajxojn en via vivo pri kiuj vi cxiam atestos je la nomo de Jesuo Kristo. Amen.
      Pregxaj Petoj:
      1. Laudu Dion pro mia ebligo rakonti cxi tiun ateston.
      2. Konfidu min al la prizorgo de Dio ke mi ne mortu june sed vivu longan vivon por esti fluejo de Liaj benoj al miloj de homoj tra la mondo. Pregxu cxi tiun pregxon por vi mem ankau.
      3. Konfidu la patrinon de pastoro de mia loka pregxejo al la prizorgo ke sxi havu dian kuracon kaj rapidan resanigxon de sia malsano.

      Yahoo! Messenger with Voice. Make PC-to-Phone Calls to the US (and 30+ countries) for 2¢/min or less.