VIVU VIVON DE AMO

    Message 1 of 1 , Jul 2, 2006
      VIVU VIVON DE AMO
      "Iradu en amo, kiel Kristo nin amis kaj sin donis pro ni, donajxon kaj oferajxon al Dio por agrabla odorajxo" (Efesanoj 5:2).
      "Amataj, ni amu unu la alian; cxar la amo estas el Dio" (1 Johano 4:7).
      Kristanoj estas petataj vivi vivon de amo kiel Jesuo Kristo vivis kaj donis Sian vivon por ni sur la kruco. Paulo, en Efesanoj 4:25-5:2, evidentigis kiel ni povas vivi cxi tiun vivon de amo: ni devas formeti malveron kaj paroli veron kun niaj proksimuloj; ni ne devas permesi al la diablo utiligi nian koleron; anstatau sxteli la posedajxojn de aliuloj, ni devas labori per niaj manoj kaj esti pretaj dividi niajn posedajxojn kun aliaj homoj; ni devas formeti cxian akrecon kaj indignon kaj koleron kaj vocxbruadon kaj kalumnion inter ni, kune kun cxia malico; ni devas esti bonfaraj kaj bonkoraj unu al aliaj; ni devas esti pretaj pardoni tiujn kiuj ofendas nin; kaj ni devas esti imitantoj de Dio "kiu estas en la cxielo; cxar Li levas Sian sunon sur la malbonulojn kaj bonulojn, kaj sendas pluvon sur la justulojn kaj la maljustulojn" (Mateo 5:45). Jen la amo en ago.
      Cxu vi vivas vivon de amo? Neniel vi povas nomi vin Kristano au infano de Dio se vi ne vivus vivon de amo kiu montras la emfazitajn punktojn supre.
      "Se iu diras: Mi amas Dion, kaj malamas sian fraton - tiu estas mensoganto; cxar kiu ne amas sian fraton, kiun li vidis, tiu ne povas ami Dion, kiun li ne vidis. Kaj la jenan ordonon ni havas de Li: ke kiu amas Dion, tiu amu ankau sian fraton" (1 Johano 4:20-21).
      Vivu vivon de amo!

      Want to be your own boss? Learn how on Yahoo! Small Business.