"CXI TIO ESTAS MIA KORPO"

    Message 1 of 1 , Jun 25, 2006
      "CXI TIO ESTAS MIA KORPO"
      "Kaj li prenis panon, kaj doninte dankon, li gxin dispecigis kaj donis al ili, dirante: Cxi tio estas mia korpo, kiu estas donita por vi; cxi tion faru por memorigo pri mi" (Luko 22:19).
      Luko 22:7-23 kaj aliaj paralelaj tekstoj de la Sankta Biblio rakontas la lastan vespermangxon de nia Sinjoro Jesuo Kristo kun Lia disxciploj. Sendube, la vespermangxo estis tre signifa por Jesuo Kristo cxar Li sciis tiam ke gxi estos Sia lasta antau Siaj morto kaj relevigxo. Tial, Li prizorgis doni kelkajn instruojn dum ili mangxis gxin. Unu el tiuj instruoj estas ke gxi devas farigxi memoriga okazajxo kiun ili devos fari je Lia honoro. Cxi tu okazajxo jam farigxis unu el la ritoj kiujn ni observis nuntempe. Tamen, gxia ripeto jam igis multajn homojn perdi gxian signifon.
      Jesuo Kristo diris, "Cxi tio estas mia korpo, kiu estas donita por vi..." (Luko 22:19), signifante Lian okazontan oferan morton sur la kruco por homaro. Cxi tiu ofera donado de si estas manka en la vivoj de multaj homoj nuntempe. En sia unua epistolo, Johano diris, "Per cxi tio ni konas amon: cxar li demetis sian vivon pro ni; kaj ni devus demeti nian vivon pro la fratoj. Sed se iu havas mondan posedajxon kaj vidas sian fraton havantan bezonon kaj fermas sian kompaton kontrau li, kiel la amo de Dio restas en li?" (1 Johano 3:16-17). Gxi eble ne necese signifas morti por aliaj, sed gxi eble temas pri io kio kostas al ni kare. Gxi eble estas sindonema servo, io de kiu ni ne akiros tujan rekompencon au iun alian aferon, per kiu nur Dio povas rekompenci.
      La Sankta Mangxo rememorigas nin pri la ofera amo de Jesuo Kristo. Ni ankau montru gxin unu al la aliaj.

      Do you Yahoo!?
      Next-gen email? Have it all with the all-new Yahoo! Mail Beta.