CXU VI KONSENTAS AL ILI?

    Message 1 of 2 , Jun 11, 2006
      Estimataj,
      CXU VI KONSENTAS AL ILI?
      "Kiuj, sciante pri la jugxo de Dio, ke la farantoj de tiaj agoj meritas morton, ne nur mem faras ilin, sed ankau konsentas al la farantoj de ili" (Romanoj 1:32).
      Dum mi redaktis iun verkajxon por unu el la eldonajxoj de mia konfesio por la venonta jaro, mi vidis cxi tiun proverbon kiun la verkinto uzis por subteni punkton: "Li kiu ne mangxas raton ne devus uzi siajn dentojn dividi gxin por la infanoj." La proverbo amuzis min. Tamen, dum mi pripensis gxin plue, mi konstatis ke multaj kristanoj estas kiel tiu proverba homo. Ili ne volas fari ion, precipe malbonajxon, sed ili konsentas al tiaj aferoj kiam aliaj homoj faras ilin.
      Regxo Salomono gxuis aligentajn virinon dum Dio malpermesis al la popolo Izraela ne fari tiele (Readnomo 7:3-4). La Sankta Biblio diras, "La regxo Salomono amis multajn aligentajn virinojn.el tiuj popoloj, pri kiuj la Eternulo diris al la Izraelidoj: Ne iru al ili, kaj ili ne iru al vi, cxar ili turnos vian koron al siaj dioj; al ili Salomono aligxis per amo" (1 Regxoj 11:1-2). Cxi tiuj aligentaj virinoj iom post iom gvidis lin for de Dio. Kelkaj bonaj regxoj de Judujo havis difekton - "nur la altajxoj ne estis forigitaj" (1 Regxoj 22:43; 2 Regxoj 12:3; 14:4; 15:4, 35). Oni rakontis pri cxi tiu difekto kontrau Jehosxafat, Jehoasx, Amacja, Azarja, kaj Jotam. Ilia problemo de ne forigo de la altajxoj eble estis ke ili konsentis al ili.
      Estas absurde ke kelkaj homoj en ka la kristana kredo konsentas al aferoj kiuj kontrauas la vorton de Dio. Bona ekzemplo de cxi tio estas la debatebla ordinado de samseksemuloj cxe kelkaj kristanaj konfesioj. Mi miras pri la mesagxoj kiujn tiaj konfesioj volas ke la nekredantoj havu.
      Kiu estas tiu malbonaj kaj maljustaj aferoj al kiuj vi konsentas? Kiel vi konsentas al tiuj kiuj faras tiajn malbonajn kaj maljustajn aferojn? Zorgu ke vi ne konsentu al malbonaj kaj maljustaj aferoj.

      http://mail.yahoo.com

      Message 2 of 2 , Aug 9, 2014
        Estimataj,
        CXU VI KONSENTAS AL ILI?
        "Kiuj, sciante pri la jugxo de Dio, ke la farantoj de tiaj agoj meritas morton, ne nur mem faras ilin, sed ankau konsentas al la farantoj de ili" (Romanoj 1:32).
        Iu joruba proverbo estas jene: "Li [Tiu] kiu ne mangxas raton ne devus uzi siajn dentojn por dividi gxin por la infanoj." La proverbo amuzis min. Tamen, dum mi pripensis gxin plue, mi konstatis ke multaj kristanoj estas kiel tiu proverba homo. Ili ne volas fari ion, precipe malbonajxon, sed ili konsentas al tiaj aferoj kiam aliaj homoj faras ilin.
        Regxo Salomono gxuis aligentajn virinojn dum Dio malpermesis al la popolo Izraela fari tiele (Readnomo 7:3-4). La Sankta Biblio diras, "La regxo Salomono amis multajn aligentajn virinojn.el tiuj popoloj, pri kiuj la Eternulo diris al la Izraelidoj: Ne iru al ili, kaj ili ne iru al vi, cxar ili turnos vian koron al siaj dioj; al ili Salomono aligxis per amo" (1 Regxoj 11:1-2). Cxi tiuj aligentaj virinoj iom post iom gvidis lin for de Dio. Kelkaj bonaj regxoj de Judujo havis difekton - "nur la altajxoj ne estis forigitaj" (1 Regxoj 22:43; 2 Regxoj 12:3; 14:4; 15:4, 35). Oni rakontis pri cxi tiu difekto kontrau Jehosxafat, Jehoasx, Amacja, Azarja, kaj Jotam. Ilia problemo de ne forigo de la altajxoj eble estis ke ili konsentis al ili.
        Estas absurde ke kelkaj homoj en ka en la kristana kredo konsentas al aferoj kiuj kontrauas la vorton de Dio. Bona ekzemplo de cxi tio estas la debatebla ordinado de samseksemuloj cxe kelkaj kristanaj konfesioj. Mi miras pri la mesagxoj kiujn tiaj konfesioj volas ke la nekredantoj havu.