LA ETERNULO ESTAS BONA

    Message 1 of 1 , May 7, 2006
      LA ETERNULO ESTAS BONA
      "Provu kaj vidu, kiel bona estas la Eternulo; felicxa estas la homo, kiu Lin fidas" (Psalmo 34:8).
      La psalmisto deklaris, "Provu kaj vidu, kiel bona estas la Eternulo" (Psalmo 34:8). La kialo estas ke li provis Lin kaj eltrovis ke la Eternulo ja estas bona. Li substrekis siajn kialojn jene: li sercxis la Eternulon, kaj la Eternulo respondis al li; la Eternulo savis lin de cxiuj liaj dangxeroj; tiuj, kiuj rigardas al la Eternulo, ricevas lumon, kaj ilia vizagxo ne kovrigxos per honto; la mizerulo vokis, kaj la Eternulo audis lin; la Eternulo savis lin de cxiuj liaj mizeroj; la angxelo de la Eternulo postenas cxirkau tiuj, kiuj Lin timas, Kaj Li ilin savas; felicxa estas la homo, kiu Lin fidas; kaj kiuj sercxas la Eternulon, tiuj havas mankon en nenia bono.
      Mi jam provis kaj vidis la bonecon de Dio en mia vivo. Li estas bona al mi. Li cxiam protektas miajn familianojn kaj min. Li provizas por ni. Li savas mian vivon gxis nun. Efektive, la Eternulo estas bona al mi!
      Cxu vi jam provis la bonecon de Dion? Kiel vi atestas ke la Eternulo estas bona? Sercxu la Eternulon, timu Lin kaj fidu tute je Li. Li montros Sian bonecon en via vivo.
      "Cxar la Eternulo estas bona; Lia favorkoreco estas eterna, Kaj de generacio al generacio dauras Lia fideleco" (Psalmo 100:5).

      New Yahoo! Messenger with Voice. Call regular phones from your PC and save big.