LA VORTOJ DE JESUO KRISTO SUR LA KRUCO (Parto 5)

    Message 1 of 1 , Apr 3 1:26 AM
      LA VORTOJ DE JESUO KRISTO SUR LA KRUCO (Parto 5)
      "Jesuo, sciante, ke cxio jam finigxis, por ke plenumigxu la Skribo, diris: Mi soifas" (Johano 19:28).
      Ordinare, kiam oni piediras, kuiras au laboras dum longa tempo, oni devas travivi soifon. Restante sur la kruco pli ol ses horoj, Jesuo Kristo jam perdis multe da sxvito kaj sango, tial Li soifis. La lacigxo kiun Li travivis, la aflikto kiun Li sentis, la varmo de la tago, kaj la perdo de sango, estis la naturaj kauzoj de cxi tiu soifo. Li ja soifis. Soifo estas unu el la plej cxagrenaj cirkonstancoj dum la krucumado. Li ekkriis ke Li soifas. Tamen, cxi tiu krio estis por plenumi la profetajxon en Psalmo 69:21, "Kaj ili donis al mi por mangxo galon, kaj en mia soifo ili trinkigis al mi vinagron."
      Estas evidente ke Li ne plendis pri la maljusteco kiun ili faris al Li batante Lin, kronante Lin per dorna krono, kaj ecx alnajlante Lin sur la kruco. Cxi tiu esprimo de soifo, kvankam reala por Li, ne estis plendo. Sed, Jesuo Kristo soifis je la glorado de Dio, kaj la efektivigo de la laboro de nia savo. Li montris Sian respekton por la Skribo farante cxi tiun deklaron por ke cxio antaudirita pri Li je la Skribo havu sian tutan plenumon en Li.
      Estas fascine ke Li kiu antaue deklaris, "Cxiu, kiu trinkas el cxi tiu akvo, denove soifos; sed kiu trinkos el la akvo, kiun mi donos al li, tiu neniam soifos; sed la akvo, kiun mi donos al li, farigxos en li fonto de akvo, sxprucanta supren por eterna vivo" (Johano 4:13-14), soifis sur la roma kruco (vidu ankau: Johano 6:35; 7:38). Tamen, Li soifis fizike sur la kruco por ke iu kiu kredas je Li ne soifu spirite kaj eterne.
      Unu grava apliko de cxi tiu deklaro estas ke iu kiu ne volas soifi spirite kaj eterne devas kredi je Jesuo Kristo. Cxu vi jam kredas je Li? Cxu la riveroj de vivanta akvo fluas de vi?
      Sendu viajn komentojn kaj rimarkojn pri cxi tiu seria studo rekte al mi au kontaktu min cxe spiritualdigest@.... Dio benu vin!!!

      How low will we go? Check out Yahoo! Messenger’s low PC-to-Phone call rates.