LA VORTOJ DE JESUO KRISTO SUR LA KRUCO (Parto 4)

    Message 1 of 1 , Mar 27, 2006
      LA VORTOJ DE JESUO KRISTO SUR LA KRUCO (Parto 4)
      "Kaj cxirkau la naua horo Jesuo ekkriis per lauta vocxo, dirante: Eli, Eli, lama sabahxtani? tio estas: Mia Dio, mia Dio, kial Vi forlasis min?" (Mateo 27:46).
      Je la punkto dum la doloro estis neeltenebla por Jesuo Kristo sur la kruco, Li faris cxi tiun deklaron. Gxi estas la plenumo de Psalmo 22:1. Sxajnis al Jesuo Kristo ke Dio jam forlasis Lin tie. Efektive, Dio ja lasis la malamikojn de Jesuo Kristo (la Judojn) kaj Satanon plenumi ilian volon kauzi tian severan doloron sur Jesuo. Estis profetita en Genezo 3:15 ke la serpento (Satano) pikados la kalkanon de la idaro de la virino (t. e. Jesuo Kristo). Satano uzis la oportunon grande.
      Estas notinda ke kvankam Jesuo Kristo pensis ke Dio jam forlasis  Lin, Li ne neis Dion. Li ankorau aludis Lin kiel "Mia Dio." Li sciis ke gxi estis por iu celo – efektivigi la laboron de nia eterna savo (Romanoj 5:6, 8; Hebreoj 2:14-15; 5:9; 10:5-10).
      Kia situacio vi trapasas? Cxu vi pregxis kaj Dio ne respondis al viaj pregxoj? Cxu sxajnas kvazau Dio jam forlasis vin? Cxu homoj cxirkau vi mokas vin pro via malfacilajxo? Nu, DIO NE FORLASIS VIN! Legu cxi tion: "Sed Cion diris: La Eternulo min forlasis, kaj mia Sinjoro min forgesis. Cxu povas virino forgesi sian infaneton kaj ne kompati la idon de sia ventro? Ecx se ili forgesos, MI VIN NE FORGESOS. Jen sur Miaj manoj Mi vin gravuris; viaj muroj estas cxiam antau Mi. Rapidos viaj konstruantoj; viaj detruantoj kaj viaj ekstermantoj eliros for de vi. Levu cxirkauen viajn okulojn, kaj rigardu: cxiuj kolektigxis, venas al vi. Kiel Mi vivas, diras la Eternulo, vi cxiujn metos sur vin kiel ornamon, kaj vi cxirkauligos vin per ili kiel fiancxino. Cxar viaj dezertigitaj kaj senhomigitaj lokoj kaj via ruinigita lando estas tro malvastaj por la logxantoj, kaj viaj ekstermantoj estos malproksimigitaj. Viaj malaperintaj infanoj ankorau diros en viajn orelojn: Tro malvasta estas por mi la loko; cedu al mi, ke mi povu logxi. Tiam vi diros en via koro: Kiu naskis al mi cxi tiujn? mi estis ja seninfana kaj soleca, elpelita kaj forpusxita; kiu do edukis ilin? mi restis ja sola; kie do estis cxi tiuj?" (Jesaja 49:14-21).
      PS:
      Mi direktu vin al du el miaj antauaj mesagxoj "Cxu Dio Forgesas Min?" kaj Cxu Dio Forlasis Min?" por legi plue pri la faroj de Dio kun la homoj kiam sxajnas ke Dio jam forlasis nin. Se vi ne povas akiri ilin facile, skribu rekte al mi cxe spiritualdigest@.... Mi resendos ilin al vi. Komentoj kaj reagoj pri la studo estas bonvenaj.

      Yahoo! Messenger with Voice. Make PC-to-Phone Calls to the US (and 30+ countries) for 2¢/min or less.