LA VORTOJ DE JESUO KRISTO SUR LA KRUCO (Parto 2)

    Message 1 of 1 , Mar 12, 2006
      Estimataj,
      LA VORTOJ DE JESUO KRISTO SUR LA KRUCO (Parto 2)
      "Kaj Li diris al li: Vere mi diras al vi: Hodiau vi estos kun mi en Paradizo" (Luko 23:43).
      Jen alia deklaro de Jesuo Kristo sur la kruco. Gxi estas respondo al peto farita de unu el la du krimuloj kiuj estis krucumitaj kun Jesuo. La alia krimulo insultis Jesuon Kriston kiel faris la amaso. Tamen, cxi tiu riprocxis lin cxar li sciis ke ili (la krimuloj) estis punitaj juste, sed Jesuo Kristo estis senkulpa. Tiam, li faris la peton, "Jesuo, memoru min, kiam vi venos en vian regnon" (Luko 23:42). La peto sugestis ke li sciis kiu Jesuo Kristo estas, kaj li kredis je Li. Kvankam, oni ne scias kiam li unue renkontis Jesuon Kriston kaj kiam li pentis, sed li uzis la lastan oportunon kiun li havis peti la favoron de Dio en Lia regno.
      La respondo de Jesuo Kristo signifas ke Li sciis kien Li estis ironta, kaj ke Li havas la povon preni aliajn homojn tien. Li deklaris ke je tiu tago la krimulo estos kun Li en Paradizo - la ripoza loko de escepta beneco, felicxo,kaj gxojo kie la animoj de la justuloj estas ricevitaj gxis la relevigxo de ilia korpo.
      Unu el la aplikoj de cxi tiu deklaro estas ke ecx dum Jesuo travivis suferon, Li ankorau savis aliajn. Cirkonstancoj ne devas malhelpi nin de helpo al tiuj cxe nia atingo ol kiuj ni ankorau estas pli bonaj. Alia apliko estas ke la plej grandaj pekuloj povas akiri pardonon kaj favoron de Dio kiam ili venas al Li kun pentanta koro. Plue, estas neniam tro malfrue por penti, sed ni devas ne atendi gxis la lasta minuto por fari tiele cxar neniu scias sian lastan minuton kaj ni eble ne havos tian oportunon de pento kiel tiu petanta krimulo. Estas pli bone sercxi la vizagxon de Dio nun! "Cxar Li diris: En tempo de favoro Mi auskultis vin, Kaj en tago de savo Mi helpis vin; JEN NUN LA TEMPO DE FAVORO; JEN NUN LA TAGO DE SAVO" (2 Korintanoj 6:2).
      Alia apliko de cxi tiu deklaro estas ke morto ne estas la fino de homo. La animo ekzistos aparte de la korpo tuj post morto. La animoj de la justuloj estos faritaj felicxaj. Ili sentos ke ili estas sekuraj; ili estos akceptitaj inter la justuloj justulojn; kaj ili havos la certigon de glora senmorteco. Tiu stato estos malsimila ol la stato de la malvirtuloj. La parabolo de la ricxulo kaj Lazaro en Luko 16:19-31 ilustras cxi tion.
      Kie vi estos post morto? Cxu vi estos kun Jesuo Kristo en Paradizo au la Diablo en infero?
      Mi jam verkis ampleskan artikolon pri kien la mortintoj iras en la angla. Se al vi interesus havi la artikolon, skribu retke al mi cxe spiritualdigest@.... Kommentoj kaj reagoj pri la studo estas bonvenaj. Dio benu vin!

      Yahoo! Mail
      Bring photos to life! New PhotoMail makes sharing a breeze.