SERCXATA: DILIGENTA LABORULO!

    Message 1 of 2 , Jan 22, 2006
       Estimataj,

      SERCXATA: DILIGENTA LABORULO!

      “…unu fojon Eli kusxis sur sia loko…kaj la lucerno de Dio ankorau ne estingigxis, kaj Samuel kusxis…tiam la Eternulo vokis Samuelon” (1 Samuel 3:2-4).

      “Se vi vidas homon lertan en sia profesio, li staros antau regxoj; Li ne staros antau maleminentuloj” (Sentencoj 22:29).

      La knabo Samuel servis je la tabernaklo cxe Sxilo kiam li subite audis iun alvokante lian nomon. Li pensis ke estis Eli la pastro kiu alvokis lin. Tial, li alkuris al Eli por respondi la alvokon. Tamen, ne estis Eli. Eli diris al li iri kaj kusxi. Cxi tio okazis trifoje. Estis je la tria okazo ke Eli perceptis ke eble estis Dio kiu alvokis Samuelon, do, li diris al la knabo tion kion li dirus kiam li audos tian alvokon denove. Samuel audis la alvokon kvarafoje kaj faris kiel Eli diris al li.

      La rakonto estas plej bone konata precipe por la infanoj, sed estas leciono en gxi kiun multaj homoj ne kutime atentas: la preteco de Samuel fari ion ajn por sia estro, Eli, ecx je la nokto dum aliaj homoj jam dormis. Estis cxi tiu preteco servi kaj lia diligenteco kiu igis Dion alvoki lin kaj uzi lin grande anstatau la ribelaj filoj de Eli.

      Cxu vi ankau estas preta esti diligenta je via laboro gxis farante pluatempan laboron sen penso de pago por tia laboro? Cxu vi estas diligenta je via laboro gxis la amplekso ke via estro kaj ecx Dio distingos vin por plia granda respondeco kaj kompenso? Dio ne sercxas ordinarajn laborulojn, sed laborulojn kiuj estas pretaj labori por Li diligente. Sercxata: diligenta laborulo! Cxu vi estas preta esti tiu precipe je la servo de Dio?

      Pregxaj Peto:
      1. Dio, donu al mi la spiriton de diligenteco por esti plue diligenta je cxiu mia laboro.
      2. Lasu mian diligentecon konduki min al alta loko je mia laborejo kaj je via servo en la nomo de Jesuo. Amen.

      What are the most popular cars? Find out at Yahoo! Autos