NIAJ PREGXOJ POR VI CXI-NOVJARE!

    Message 1 of 2 , Jan 2, 2006
      Estimataj,
      NIAJ PREGXOJ POR VI CXI-NOVJARE!
      Mia edzino, Opeyemi, kaj mi inkluzive nia filo, Boluwatife, kaj nia filino, IfeOluwa, deziras al vi felicxan novjaron (2006)!
      Kiel familio, ni jam decidis uzi la pregxojn de Jabec en 1 Kroniko 4:10 por pregxi por vi dum ni eniras cxi tiun novjaron:
      - La Eternulo abunde benu vin cxi-novjare;
      - Li vastigu viajn limojn pli ol tio kion vi esperas;
      - Lia mano estu kun vi por bono, prospero kaj altigo;
      - Li forigu de vi malbonon kaj dangxeron; kaj
      - Vi ne havu aflikton kaj malgxojon cxi-novjare je la nomo de Jesuo. Amen.
      Denove, Felicxan Novjaron (2006)!
      Je la servo de Dio,
      Pastoro & S-ino Bayo Afolaranmi,
      Baptist Building, Oke Bola,
      PMB 5113, Ibadan 200001, Nigeria.
      +234 805 515 9591
      http://groups.yahoo.com/group/spiritanutrajxo

      PS:
      Sendu vian respondon rekte al au kopiu min cxe spiritualdigest@.... Dio benu vin!!!

      Yahoo! Photos
      Ring in the New Year with Photo Calendars. Add photos, events, holidays, whatever.
      Message 2 of 2 , Jan 1, 2007
        Estimataj,
        NIAJ PREGXOJ POR VI CXI-NOVJARE!
        Mia edzino, Opeyemi, kaj mi inkluzive nian filon, Boluwatife, kaj nian filinon, IfeOluwa, deziras al vi felicxan novjaron (2007)!
        Kiel familio, ni jam decidis uzi Jesajan 41:17-20 por pregxi por vi dum ni eniras cxi tiun novjaron:
        - La Eternulo a├ůskultos kiam vi alvokas al Li je cxi tiu novjaro;
        - Li ne forlasos vin;
        - Li malfermos riverojn kaj fontojn meze de valoj de via vivo;
        - Sur nudaj montetoj, dezerton Li faros lago da akvo kaj sensukan teron fontoj de akvo;
        - En dezerto Mi aperigos cedron, akacion, mirton, kaj olivarbon; Mi starigos en stepo cipreson, abion, kaj bukson kune (tie estas, Li faros multajn bonajxojn por vi kie vi kaj aliaj homoj jam pensis ke tioj estas neeblaj).
        - Cxiuj vidu kaj eksciu kaj rimarku kaj komprenu, ke la mano de la Eternulo tion faris.
        Sendu vian respondon rekte al au kontaktu min cxe spiritualdigest@.... Dio benu vin!!!

        http://mail.yahoo.com