LA PLEJ GRANDA NOVAJXO DE KRISTNASKOFESTO

    Message 1 of 2 , Dec 24, 2005
      LA PLEJ GRANDA NOVAJXO DE KRISTNASKOFESTO
      "Cxar Dio tiel amis la mondon, ke Li donis Sian solenaskitan Filon, por ke cxiu, kiu fidas al li, ne pereu, sed havu eternan vivon" (Johano 3:16).
      Kutime, la kristnaskofesto cxi-jare jam komencigxis cxirkau unu monaton antaue per multaj fanfaroj kaj finigxos morgau en grandaj diservoj en plejparto de niaj pregxejoj. Tamen, multaj homoj jam perdis au forgesis la plej grandan novajxon de la kristnaskofesto. Cxi tiu novajxo estas resumita en la plej populara verso de la Sankta Biblio: "Cxar Dio tiel amis la mondon, ke Li donis Sian solenaskitan Filon, por ke cxiu, kiu fidas al li, ne pereu, sed havu eternan vivon" (Johano 3:16).
      La novajxo komencigxis kun Dio, la Kreinto de la universo. La Sankta Biblio ne penis pruvi la ekziston de Dio. Gxi nun komencigxis dirante, "En la komenco Dio kreis la cxielon kaj la teron" (Genezo 1:1). Estas interese vidi kelkajn homojn nuntempe kiuj pretendas ke Dio ne ekzistas. La novajxo de kristnaskofesto ne povas esti valorigita sen la agnosko de la ekzisto de Dio kiu iniciatis la fundamenton de kristnaskofesto.
      Cxi tiu Dio estas la Dio de amo kiu amis la homojn de la mondo malgrau ilia neindeco. Li elmontris Sian senkondicxan amon al homaro kaj faris tion kion ordinara homo trovus malfacile fari - donado de la alte sxatata ajxo al nemerita persono.
      Cxi tiu ago de donado estu cxefa en ni dum ni celebras la kristnaskofeston. Cxi tio ne estas la tipo de donado kie vi esperas ke la ricevanto donos ion alian reciproke. Gxi ne estas la tipo de donado rilate al la Patro Kristasko kie vi devas pagi kelkan sumon da mono antau ol vi ricevas la donacxon. Gxi estas oferdona donado.
      La objekto de cxi tiu donado estas la plej sxatata senparalela Donacxo - Jesuo Kristo, la solenaskita Filo de Dio! Multaj homoj trovas malfacile kredi ke la Kreinto de la universo povus havi Filon. Lau ili, gxi tromalgrandigas LinLia majesto. Tamen, tio estas parto de kialoj kial Paulo ekkris, "Ho, profundo de ricxeco kaj sagxeco kaj scio de Dio! kiel neesploreblaj estas Liaj jugxoj, kaj nesekveblaj Liaj vojoj! Cxar kiu sciis la spiriton de la Eternulo? au kiu estis Lia konsilanto? au kiu antaue al Li donis ion, poste redonotan al li? Cxar el Li kaj per Li kaj al Li estas cxio. Al Li estu la gloro por cxiam. Amen" (Romanoj 11:33-36).
      Tio kion Dio postulas de ni pro Sia donado estas kredo en Jesuo Kristo por ke ni ne pereu - havante eternan apartigon de Li, sed havu eternan vivon - senlime altan kvaliton de vivo en viva kuneco kun Dio, kaj nun kaj eterne, donitan grace de Jesuo Kristo al cxiu kiu kredas je Li (vidu: Johano 1:4; 10:10, 28). Cxu vi havas cxi tiun vivon?
      Cxi tio estas la plej granda novajxo! Ne gravas kiel vi celebris la kristnaskofeston au se vi estas indiferenta al gxi, lasu la novajxon havi pozitivan efikon en via vivo.

      Yahoo! DSL Something to write home about. Just $16.99/mo. or less
      Message 2 of 2 , Dec 18, 2010
        LA PLEJ GRANDA NOVAJXO DE KRISTNASKOFESTO
        "Cxar Dio tiel amis la mondon, ke Li donis Sian solenaskitan Filon, por ke cxiu, kiu fidas al li, ne pereu, sed havu eternan vivon" (Johano 3:16).
        Kutime, la kristnaskofesto cxi-jare jam komencigxis cxirkau unu monaton antaue per multaj fanfaroj kaj finigxos je la 25-a de decembro en grandaj diservoj en plejparto de niaj pregxejoj. Tamen, multaj homoj jam perdis au forgesis la plej grandan novajxon de la kristnaskofesto. Cxi tiu novajxo estas resumita en la plej populara verso de la Sankta Biblio: "Cxar Dio tiel amis la mondon, ke Li donis Sian solenaskitan Filon, por ke cxiu, kiu fidas al li, ne pereu, sed havu eternan vivon" (Johano 3:16).
[...]
        La objekto de cxi tiu donado estas la plej sxatata senparalela Donaco - Jesuo Kristo, la solenaskita Filo de Dio! Multaj homoj trovas malfacile kredi ke la Kreinto de la universo povus havi Filon. Lau ili, gxi tro malgrandigas Lian majeston. Tamen, tio estas parto de kialoj kial Paulo ekkris, "Ho, profundo de ricxeco kaj sagxeco kaj scio de Dio! kiel neesploreblaj estas Liaj jugxoj, kaj nesekveblaj Liaj vojoj! Cxar kiu sciis la spiriton de la Eternulo? au kiu estis Lia konsilanto? au kiu antaue al Li donis ion, poste redonotan al li? Cxar el Li kaj per Li kaj al Li estas cxio. Al Li estu la gloro por cxiam. Amen" (Romanoj 11:33-36).
[...]
        Cxi tio estas la plej granda novajxo! Ne gravas kiel vi celebris la kristnaskofeston au cxu vi estas indiferenta al gxi, lasu la novajxon havi pozitivan efikon en via vivo.
        Cxi tiu mesagxo estis unue dissendita je la 24-a de decembro 2005.

        "Laux mia fervora atendado kaj espero, ke mi pri nenio hontigxos, sed ke per cxia liberparolo, kiel cxiam, tiel ankaux nun, Kristo estos glorata en mia korpo, cxu per vivo aux per morto. CXAR CXE MI LA VIVADO ESTAS KRISTO, KAJ MORTI ESTAS GAJNO" (Filipianoj 1:20-21).