NE CXE DIO

    Message 1 of 2 , Nov 6, 2005

      NE CXE DIO

      Rigardante ilin, Jesuo diris: Cxe homoj tio estas neebla, sed ne cxe Dio; cxar cxio estas ebla cxe Dio" (Marko 10:27).

      Nia Dio estas la Dio de cxiuj ebloj. Nenio estas neebla cxe Li, escepte de tio kio estas kontrauLiaj diaj ecoj (vidu: Nombroj 23:19; 1 Samuel 15:29; 2 Timoteo 2:13; Tito 1:2; Hebreoj 6:18). Dio estas la senlima Dio. Li povas fari cxion. Li scias cxion. Li estas super cxio. Efektive, Li estas la eterna Dio kiu estis antau la kreado de cxio; Li estas dum estas cxio; kaj Li daurigos esti dum cxio estos ne plu (vidu: Hebreoj 13:8). Kia Dio!

      Male, homo estas limigita. Li ne povas fari.cxion. Li ne scias cxion. Li ne estas super cxio. Li nur estas kreito. Efektive, li "havas mallongan vivon kaj abundon da afliktoj" (Ijob 14:1).

      Jesuo Kristo notis cxi tiun grandan diferencon inter Dio kaj homo dum Liaj disxciploj miris je Liaj instruoj pri la regno de Dio. Li diris, "Cxe homoj tio estas neebla, sed ne cxe Dio; cxar cxio estas ebla cxe Dio" (Marko 10:27. Legu ankau: Genezo 18:14; Jeremia 32:17, 27; Luko 1:37; 18:27; Filipianoj 3:21).

      Kiuestas la apliko de cxi tiu evidenta diferenco? Tuta fido al Dio, kaj ne homo. Oni ne devas fidi al iu, ecx si. Oni ne devas perdi esperon ke onia situacio estas preter solvo. Homo eble malsukcesas pro sia limigiteco. Aferoj eble atingas malvenkon cxe homo, SED NE CXE DIO. Cxio estas eblaj cxe Li! "Kio estas neebla cxe homoj, tio estas ebla cxe Dio " (Luko 18:27).

      Pregxaj Petoj:

      1. Dio, faru cxiujn tiujn bonajn aferojn kiuj estas neeblaj eblaj por mi je la nomo de Jesuo.

      2. Lasu min tute fidi al vi en cxio precipe tiuj aferoj kiuj estas preter mia rego je la nomo de Jesuo. Amen.

      Message 2 of 2 , Aug 23, 2014
[...]
        Jesuo Kristo notis cxi tiun grandan diferencon inter Dio kaj homo kiam Liaj disxciploj miris je Liaj instruoj pri la regno de Dio. Li diris, "Cxe homoj tio estas neebla, sed ne cxe Dio; cxar cxio estas ebla cxe Dio" (Marko 10:27. Legu ankau: Genezo 18:14; Jeremia 32:17, 27; Luko 1:37; 18:27; Filipianoj 3:21).