FW: Kurtköy - Yenişehir Mahallesindeki Yavrulara Yuv a Arıyorum

  • inci kutay
    Message 1 of 1 , Jul 30, 2010

    Bu bakışlara dayanılmıyor…

    Lütfen üye olduğunuz gruplara, dostlarınıza iletmenizi rica ederiz.

    Subject: Kurtköy - Yenişehir Mahallesindeki Yavrulara Yuva Arıyorum

    Merhabalar,

    Aşağıdaki bilgiler çerçevesinde yavrulara yuva arıyorum. 2 Aydır bakıyorum fakat mahalle sakinleri artık yavruları istemiyorlar ve kasıtlı kötü davranıyorlar. Taş atıyorlar , tekmeliyorlar...

    Yuva bulmaları konusunda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
    Şimdiden Teşekkürler,

    Evren Alkan
    0 532 586 10 86
    0 216 307 96 91
    evren.alkan@...

    1 adet dişi, 3 adet erkek
    2 aylık
    sokak köpeği
    aşıları yapılmamış,
    kurtköy - yenişehir mah. anadolu yakasındalar