İlt: [DunyaYalnizBizimDegil] COK ACIL!!!! Ot oban'dan Gebze E5 girisinde trafik kazasi gec irmis kopek ihbari!!!

  • ebru elgoc
    Message 1 of 1 , Jun 2, 2010

      --- 02/06/10 Çar tarihinde Ece Elicin <eelicin@...> şöyle yazıyor:

      Kimden: Ece Elicin <eelicin@...>
      Konu: [DunyaYalnizBizimDegil] COK ACIL!!!! Otoban'dan Gebze E5 girisinde trafik kazasi gecirmis kopek ihbari!!!
      Tarihi: 2 Haziran 2010 Çarşamba, 11:48

      Arkadaslar,

      Is yerimden biri bana ulasip otoban'dan cikip Gebze giselerinden gectikten sonra Gebze E5'teki ilk koprunun (Otogar - Tusside koprusu) 20-30 m. onunde yol ortasinda bir kahverengi orta boy kopegin trafik kazasi gecirmis sekilde yolun ortasinda oldugunu, hayvanin kendinde olup yolun ortasinda kipirdayamaz vaziyette oturdugunu soyledi. Kopecigin durumu acildir, o bolgede olup bu zavalliya bir yardim eli uzatabilecek arkadaslarin onemle dikkatine.

      Lutfen yakin bolgede olup bu zavalli yavruya ulasabilecek arkadaslarin dikkatine!! Acilen cevrenize yonlendirebilir misiniz? Lutfen durum cok acil!!!!

      Ece Elicin
      0532 4435362