Re: [tuzlaninkopekleri] bir yakalama vak'ası.....

  • Aydan Ustkanat
    Message 1 of 5 , Apr 29 11:32 PM
      Merhaba, bu cocugun son durumu nedir? Bu olayla ilgili ne asamadasiniz?

      Aydan Ustkanat

      On Apr 23, 2010, at 12:07 PM, aysin onen wrote:

      Barınağa çok az gitmeme rağmen tesadüfen bu köpeği karantinada görmüştüm. Sahibinin aradığı bir dobermana bakınıyordum yanılmıyorsam. Bu köpekle göz göze gelince zıpladım, tek gözü dışarıya fırlamış duruyordu. Kaç gündür oradaydı bilmiyorum, bakmak aklıma gelmemişti.

      Bir sonraki gidişimde üst kafeslerde rastladım bu sefer, gözü ameliyatla alınmıştı, çok iyi görünüyordu. Hatta ameliyatının barınakta yapıldığını sandığım için, sonucu o kadar iyi görünce çok da sevinmiştim!

      Fotoğraflarına baktıktan sonra, göz göze gelip korktuğum ve ameliyatı güzel yapılmış diye sevindiğim karşılaşmalarımızda kafasının içinde bir enjektör olduğunu düşününce şimdi için fena oluyor.
      İki sorum var, birileri beni aydınlatırsa sevinirim:
      * Belediyeyi arayıp herhangi bir köpeği beni ısırdı diye hedef gösterebiliyor muyum? Benden ispat istenmiyor mu?
      * Yakalamayı yapan ekip hakkında suç duyurusunda bulunabilir miyiz? Hem canice bir yakalama yaptılar, hem de üç gündür yakalanamadığı söylenen, kuduz olduğundan şüphelenilen köpeğe bu kadar yaklaşmışlarsa, muhtemelen yalan var. Köpeği teslim ederken bu durumu haber vermemiş olmaları ayrı bir sorumsuzluk.
      * Yeditepe'de öğrenci ve öğretim üyesi tanıdıklar var, köpeği iyileşince onlardan birine teslim edelim mi?

      aysın

        Message 3 of 5 , May 1, 2010

          Merhaba.,

          Halen klinikte kalmaya devam ediyor.

          Genel anlamda sağlık durumu iyi.

          Ancak gerek tek gözlü kaldığı.,

          gerek çok acı çektiği, travma yaşadığı ve

          çok ürkek bir karaktere sahip olduğu için insanlarla iletişimi çok iyi olmadığından dolayı.

          alındığı üniversite bahçesine geri bırakmayacağız.

          Güvenilir.,bahçeli bir yuva arayışımız devam ediyor.

          Yasal açıdan ise resmi yerlere dilekçeler gönderildi.,henüz cevap gelmedi.

          Çok teşekkürler.,sevgiler.,

          inci