kime güvensek.,nasıl etsek????? ????????

  • inci kutay
    Message 1 of 3 , Oct 1, 2009

      Yaklaşık 2 yıl kadar önce.,

       Merkezimize terk edilen bir alman kurdunu sahiplendirmişiz bir anne ve kızına..

      Bir süre sonra işte bu mail  fotograf gelmiş..

      From: d

      title="blocked::mailto:prens.karaduman@...">prens.karaduman@...
      > Subject: RE:paşa
      > Date: Mon, 17 Dec 2007 20:41:45 +0000
      >
      > 18 yıl sonra kızımı kaybettim adı leydi idi gerçek bir leydi gibi
      > yaşadı.Annem ile kızımızdan sonra bir evlat daha almayı hiç dşünmedik,paşa
      > bundan sonra bizim yanımızda paşalar gibi yaşayacak.Benden çok şuan annemi
      > dinliyor,bir gece onunla bir gece benmle uyudu ikimizide kırmıyor.İnşallah
      > barınaktaki diğer evlatlarda bziler gibi ailelerin yanına gder.Yerimiz
      olsa
      > o gün hepsini almak istedik.Size çok teşekkür ediyorum.
      size=2 color=navy face=Arial>

      Okuyunca çok mutlu olmuşuz.,

       “ahh ne harika insanlar” demişiz..

      Arada görüşülmüş.,her şey yolunda derkeeeen….

      Dün bir telefon gelmiş ki.,

      sahiplenen küçük hanım evlenmiş.,bebek bekliyormuş…

      Dolayısı ile Paşam’a yol görünmüş…

      Bebek.,köpekten daha değerliymiş…

      Müstakbel baba başta., herkes bu fikirde imiş…

      “Paşam” yarın sabah Tuzla RM’ye geri getiriliyor.

      Kendisine;

      Bebek/Çocuk/Anne/Baba/Karı/Koca/Kayınvalide/Kayınpeder/Hala/Teyze/Amca/Dayı/Konu/Komşu

      İle kıyaslanmayacağı.,

      Bir gün aniden yeniden kapı önüne konmayacağı

      Dürüst, güvenilir.,merhametli.,yürekli bir sahip arıyoruz…

      İletişim için; Deniz Karaduman (0532) 6270238

      Teşekkürlerimizle.,

      İnci Kutay

      __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4455 (20090924) __________

      http://www.eset.com

      __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4455 (20090924) __________

      http://www.eset.com
    • Aydan Ustkanat
      Message 2 of 3 , Oct 12, 2009
        Inci hanim bu cocuk yuvalandi mi?

        Aydan Ustkanat

        From: d
> [...]
        > barınaktaki diğer evlatlarda bziler gibi ailelerin yanına gder.Yerimiz olsa
        > o gün hepsini almak istedik.Size çok teşekkür ediyorum.

        <paşam 011.jpg>

        Message 3 of 3 , Oct 13, 2009

          Evet Aydan Hanım.,

          Dün sabah.,