Uçan Kulak Bafi..

  • inci kutay
    Message 1 of 3 , Jun 30, 2009

      O.,

      Karizma simgesi….

      Minicik gövdeye ragmen.,

      beklenmeyen inat abidesi….

      Ve bir araba delisi…

      Açık mı unuttunuz barınakta arabanın kapısını????

      Yandınız…

      “gel Bafi…”

      “hirrrrrrr”….

      “hadi in oğlum Bafi…”

      “hirrrr….hiirrr”…

      “Ama Bafi.,akşam oldu.,hadi in canım”

      “hirrr…hirrrr…hiiiiiiirrrrr…”

      Bafi., (tabii ki onun da ismi bu değil.,ben koydum)

      Yaklaşık 3 hafta önce TRM’ye terk edildi…

      8 aylık…

      Onu.,diğer terrier ve küçük boyların olduğu imtiyazlı bölüme koyduk…

      Geldiğinden beri hiç susmadı.,hep tellere patilerini dayayıp havladı…

      Ziyaretçiler.,ona bayıldılar…ama almadılar…

      “ahhh biz apartmanda oturuyoruz.,bu susmaz.,atılırız…”

      Halbuki Bafi’nin havlamaktan anlatmak istediği.,

      “Ben barınakta yapamam.,ev istiyorum.,çıkarın beni buradan” demekti ama anlamadılar…

      Ta ki 5 gün önceye dek…

      2 kardeş ve babaları Bafi’ye hayran kaldılar…

      Havlamasına aldırmadılar…

      İşlemler yapıldı.,Bafi çok sevdiği arabaya bir hamlede atladı….

      Evin sevgilisi oldu…

      Bafi.,yemek seçiyordu…

      Tavuklu pilavının içine konan ekmek parçalarını minik dişleriyle alıp yere atıyordu…

      Ekmek.,ona tavuk kadar leziz gelmiyordu….

      Israrla ekmek parçalarını tabağına koyan evin oğlunun sonunda elini ısırdı…

      Ve bu  gurmelik.,Bafi’nin sonu oldu…

      Sebze.,meyve yemeyen ha bire köfte-patates diye direten çocuklarına karşı koyamayan anne.,

      garibim Bafi’ye aynı toleransı gösteremedi….

      Ertesi sabah Bafi yeniden TRM kapısından içeri geri girdi…

      Bafi.,

      Böyle bir karakter işte….

      Dakikalarca göbeğinin okşanmasına bayılan.,

      kucağa yatıp göz göze bakışmaya doyamayan.,

      eve tuvalet yapmayan.,

      en az 30 kelime bilen.,

      bir temastan bin mana çıkaran.,

      “ne zaman konuşacak acaba?” diye şaşırtan.,

      mini minnacık gövdesine rağmen kendince kuralları olan

      çoooook yakışıklı uçan kulak oğlumuz Bafi’ye

      terk edilmeyeceği bir yuva arıyoruz….

      İnci Kutay              (0532) 2122276

      Deniz Karaduman (0532) 6270238

      __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4201 (20090630) __________

      http://www.eset.com

      Message 2 of 3 , Jul 2, 2009

        Hiiiiiç sormayın….

        Dışarıda bazı ülkelerdeki uygulamalara hayranım o yüzden.,

        Önce bir nevi sınavdan geçiriyorlar ve sonra hayvan sahiplenme izni alabiliyorsunuz ya….

        Tabii canım ülkem insanı için.,çooooook ütopik kalıyor….

        İnsanlar şu köpeciklerin mamalarının önlerinden alınmasından çekindiklerini, mamalarında el görünce hırladıklarını, ısırabildiklerini ne zaman idrak edecekler acaba... Öf ki öf..

        Sevgiler;

        Tuğçe

        __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4213 (20090703) __________

        http://www.eset.com