5199'a karşı yeni bir imza kampa nyası - bu kez Hollanda'dan..

  • Guzide Erden
    Message 1 of 2 , Jan 23, 2013

      Hollanda’daki arkadaşlarımız hükümetin yeni taslağıyla hedeflerine karşı yeni bir imza kampanyası başlattılar.

      İmzalayalım, ve lütfen hem içerde hem de dışarıda yayalım…

      http://www.thepetitionsite.com/344/730/911/stop-the-death-sentence-against-community-dogs-in-turkey/

    • Canan Apari
      Message 2 of 2 , Jan 23, 2013
        imzaladim ve arkadaslara postaladim.