Ynt: [sokaktakimelekler] Basket salonunda kan aktı !

  • bgiris@...
    Message 1 of 1 , Jan 19, 2013

      Ben bu sIfatI insan olan canLILarI akLa, mantIga ve vicdana davet ediyorum. Kan akItmanIn ne bayramI olur, ne de bereketi...yazIk cok yazIk...

        Kimden: "inci kutay" [incikutay@...]
        Gönderme Zamanı: 01/19/2013 10:19 PM ZE2
        Kime: <sokaktakimelekler@yahoogroups.com>
        Konu: [sokaktakimelekler] Basket salonunda kan aktı!

      Basket salonunda kan aktı!

      http://www.hurriyet.com.tr/p/spacer.gif

      hurriyet.com.trhttp://www.hurriyet.com.tr/p/spacer.gif

      http://www.hurriyet.com.tr/p/spacer.gif

      http://www.hurriyet.com.tr/p/spacer.gif

      http://www.hurriyet.com.tr/p/spacer.gif

      Basket salonunda kan aktı! - SPORSamsun'daki Yaşar Doğu Spor Salonu'nda çok ilginç bir olay yaşandı.

      http://www.hurriyet.com.tr/p/spacer.gif

      basketfaul.com sitesinin haberine göre, maçlarını bu salonda oynayan Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi takımlarından Samsun Basket'in başkanı Ahmet Öztürk, takımın aldığı kötü sonuçları nedeniyle salonun ortasında kurban kestirdi. Salonun ortasına serilen bir naylonun üzerine kurbanı getiren görevli kesim işlemini burada gerçekleştirdi. Daha sonra kurbanın kanı, uğur getirsin diye salondaki her iki potaya da sürüldü.

      Samsun Basket 14 takımlı ligde sezonun ilk yarısını 15 puanla 12. sırada kapattı. Samsun oynadığı 13 karşılaşmada sadece 2 galibiyet alabilmiş.