RE: [sokak takimelekl er] Nöbet tuttular.. ...

  • Hulya Sen
    Message 1 of 3 , Nov 30, 2012
      Merhaba,

      Macide Hanımı hiç tanımadım..ama yazdıklarınızı ve özelliklede o nöbet tutan 2 can dostu görünce göz yaşlarımı
      tutamadım.... mekanı cennet olsun..eminimki 4 ayaklı dostları onu çok arayacak.arkadaşlarına da sabır diliyorum..

      Hülya

      To: sokaktakimelekler@yahoogroups.com
      From: incikutay@...
      Date: Fri, 30 Nov 2012 21:46:32 +0200
      Subject: [sokaktakimelekler] Nöbet tuttular.....

      Sevgili Macide Hanım’ı uğurlamak için camide buluştuğumuzda.,

      bizlerden önce gelen 2 dost vardı…

      Walkie ve Talkie….

      Yaz başında evinin hemen yakınındaki Trafo Merkezine atılmışlardı…

      yuva bulmamızı istemişti ama becerememiştik her zaman ki gibi…

      Sevgili Kaniye Hanım,Macide Hanım üzülmesin diye tüm bakımlarını üstlenmişti…

      Kartal Belediye Başkanı Dr. Altınok Öz de son vazifesini yerine getirmek için geldiğinde;

      ‘evindekiler mi?’ diye sordu…

      ‘yok’ dedi Kartal Gönüllüleri…’sokakta baktıkları’….

      Walkie ve Talkie bir saniye bile ayrılmadılar Macide Hanım’ın yanından.,

      yeşil araç yola çıkana kadar nöbet tuttular……

      Vefa bu olsa gerek……

      fotoğraf.JPG

      fotoğraf.JPG

    • nazan abay