YAĞMUR ATACAN VE GOFRET!

  • MÜJDE CIRKIN
    Message 1 of 4 , May 1 7:03 AM

      mi?

      Yao <yao@.... tr> wrote:
      Kime: "BARINAK" <Barinak@yahoogroups .com>,
      "HAYTAP" <haytap@yahoogroups. com>,
      "YHS" <yasamhakkinasaygi@ yahoogroups. com>,
      "DYBD" <dunyayalnizbizimdeg il@yahoogroups. com>
      Kimden: "Yao" <yao@.... tr>
      Tarihi: Fri, 11 Apr 2008 12:39:34 +0300
      Konu: [HAYTAP] Konuyla ilgili bilgisi olan var mi?

      ‘Gofret’in yeni yuvası!

      ABDULLAH MALKOÇ
      Evlilik telaşına düşen Yağmur Atacan, ‘Gofret’i köpek eğitmenine emanet etti.
      Eğitmen ise köpek için ilginç bir yuva buldu: OTOMOBİL
      Yağmur Atacan, nişanlısı Pınar Altuğ’la evlilik telaşına dalınca “Can Dostu”nu ihmal etti. Show TV’de katıldığı “Can Dostum” adlı yarışmada, barınaklardan alınan sahipsiz bir köpekle yarışıp adını “Gofret” koyan ve sonra da o köpeği sahiplenen oyuncu Yağmur Atacan, Pınar Altuğ’la yapacağı evlilik hazırlıkları için köpeğini, yarışmada da eğitmenliğini yapan Zerrin Doyranlıoğlu’na emanet etti.
      Kazasker’de oturan bakıcının “Gofret”i 9 gündür apartmanın otoparkındaki otomobilinde yatırması ise çevredeki bazı hayvanseverleri kızdırdı. Köpeğin günlerdir otomobilde yaşamasına tepki gösteren hayvanseverler, “Gofret’in daha önce bir sahibi yoktu ama bir yuvası vardı. Şimdi sahibi var ama bir barınağı yok. Yazık değil mi bu hayvana” diyerek tepkilerini dile getirdiler.
      Doyranlıoğlu, evinde başka bir köpek olduğu için onu otomobilinde yatırmak zorunda olduğunu iddia etti. Doyranlıoğlu şunları söyledi:
      “Ben Atacan ve Altuğ’u yarışmada tanıdım. İkisi şimdi evlilik telaşına kapılınca ben Gofret’i onlardan gönüllü olarak bakmak için aldım. Gofret’in böbreklerinden bir rahatsızlığı var. Yarışmanın beşinci haftasında da bu sebepten dolayı elenmişti.
      O günden beri de tedavi görüyor. Bende de “terrier” cinsinde erkek bir köpek var. Şu an ikisinin de kızgınlık dönemi ve birbirleriyle yan yana gelmeleri iyi olmuyor. Gofret’in her türlü bakımını yapıyorum ve gündüzleri de sürekli gezdiriyorum. Akşamları ise arabada kalıyor. Çevreye de verdiği bir rahatsızlık yok.”
      Pınar Altuğ ise konuyla ilgili olarak şunları söyledi: “Gofret’in sağlık problemi var. Bir şekilde güvenli bir yerde kalması gerekiyor. Bu nedenle belli zamanlarda arabada kalıyor. Bu ona kötü davranılıyor demek değil.”

      insanları tanıdıkça hayvanları daha çok seviyorum:)

      Yahoo! kullaniyor musunuz?
      Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma Yahoo! Posta'da
      http://tr.mail. yahoo.com

      Aileniz ve arkadaşlarınızla paylaşmak için bir ayda 500'e kadar fotoğraf gönderin! Şimdi ücretsiz Windows Live Alanınıza gidin Buraya tıkla!
    • inci kutay
      Message 2 of 4 , May 1 8:59 AM

        Mujde Hanim,

        Eski ve sansasyonel bir haber...

        Aciklamamizi yazmistik konuya iliskin..

        Hassasiyetiniz icin tesekkur ederiz.

        ik

        Message 3 of 4 , May 1 10:42 AM
          inci hanım merhaba

          ismim Emel Tunç sizden Deniz hanımın vasıtasıyla sahiplendiğim köpeğimin ve zaten evde duran haylazımın isimlerini kullanıyorum burda :)) onları temsilen burdayım çünkü. size son fotoğrafımızı gönderiyoruz :)) Tüm Tuzla Barınağı Gönüllülerine ve Sakinlerine kocaman öpücükler :))

          To: tuzlaninkopekleri@yahoogroups.com; cirkin-mujde@...; prens.karaduman@...
          From: incikutay@...
          Date: Thu, 1 May 2008 08:59:41 -0700
          Subject: Re: [tuzlaninkopekleri] YAĞMUR ATACAN VE GOFRET!