KADIKÖY DE DE BİR YÜ RÜYÜŞ YAPA LIM!!!

  • Selin Üge
    Message 1 of 5 , Oct 1, 2012
        Selam,inci hanıma da yazdım .kadıköyümüzde de bir yürüyüş düzenlense iyi olur bence...bunu bir şekilde ayarlayalım..sevgiler

      To: Barinak@yahoogroups.com; sokaktakimelekler@yahoogroups.com
      From: kanbay@...
      Date: Wed, 26 Sep 2012 03:29:03 +0300
      Subject: [sokaktakimelekler] Bakanlığa iletimiz [1 Attachment]

      [Attachment(s) from =?windows-1254?B?1nr8biBLYW5iYXk=?= included below]

      Toplantı esnasında Bakanlığa deklarasyon girişi olarak okuduğumuz Dr Osman Kozluca'ya ait metin, bilgi mahiyetinde iletiyorum

      5 STK'nın üzerinde uzlaştığı çok iyi yazılmış bir metin

      Uygun gören herkes kullanabilir ortak bir dilimiz olur

    • Özün Kanbay
      Message 2 of 5 , Oct 1, 2012
        Kadıköy belediyesi için mi?

        To: Barinak@yahoogroups.com; sokaktakimelekler@yahoogroups.com

        Message 3 of 5 , Oct 1, 2012
          bu yasayla ilgili tepkimizi (taksimde yapılan)aynen kadıköyde de yapalım..belediyeden mi izin almalı orasını bilemem?
          To: sokaktakimelekler@yahoogroups.com
          From: kanbay@...
          Date: Tue, 2 Oct 2012 02:24:59 +0300

          Kadıköy belediyesi için mi?

          To: Barinak@yahoogroups.com; sokaktakimelekler@yahoogroups.com

          Message 4 of 5 , Oct 2, 2012

            İstanbul’daki yürüyüşten sonra ikincisini düzenlemek makul mü?

            Yerel kalınırsa OK (bir belediyeyi protesto vb).  Ancak, 30 Eylül’le zirve yaptıktan sonra çıtayı düşürmemek daha doğru bence…

            To: Barinak@yahoogroups.com; sokaktakimelekler@yahoogroups.com