RE: [sokak takimelekl er] Ah İBB ah! Bir f aili meçhu l daha.. [ 1 Attachme nt]

  • nilufer erol
    Message 1 of 2 , Jun 30, 2012
      aaa  niye öyle diyorsun ki, ışkın var her yere yetişiyor, bak sen sormadan gprsine bile bakmıs ibbnin :))
      tuzlada toplama da var atma da, hatta bazı toplananlar yok oluyor bence ölum bile var, o sahsiyetsizleri tutanlarda kendilerine benzer oldugu için seviyorlardır, aklı mantıgı yerinde olan kimse belediye yancısı olmaz, gönulluyum diye dolasan ışkın gönullu mu? belediyeci mi? yoksa baska işlerin ustunu ortmek için mi hayvanları kullanıyor dusunmek lazım !
      mustafa ün herkesi sırf ışkıncık istiyor diye tehdit edip atıyor ! hala susanları merak ediyorum, sıra size gelsin diye mi bekleşiyorsunuz? kopeklerin ölumlerine bir belediyeci havasında yaklasan vicdandan yoksun gönulluleri yavas yavas sokmalarını sizleri de turlu bahanelerle tehdit veya baska yontemlerle yok etmelerini mi?
      size gercekleri göstermek için ellerindeki listelerde yok edilecek kişilerin adlarını mı görmeniz gerek yada her gun bu konu ustune yapaılan toplantılarına mı katılmak isterseniz?

      To: Barinak@yahoogroups.com; sokaktakimelekler@yahoogroups.com
      From: kanbay@...
      Date: Sat, 30 Jun 2012 16:23:21 +0300
      Subject: [sokaktakimelekler] Ah İBB ah! Bir faili meçhul daha.. [1 Attachment]

      [Attachment(s) from =?iso-8859-9?B?1nr8biBLYW5iYXk=?= included below]

      İBB biliyorsunuz geçen seneki devrimden sonra bazı hayvanseverlerin gözdesi oldu. Mustafa Ün zaten bir STK destekli olarak geldi malum, bu güçle de o günden beri istediği gönüllüye posta koyuyor içeri istediğini alıyor istediğini almıyor kendii şirketi havasında ama açıkçası 'eski Hasdal'vari durumlar artık yaşanmadığını düşündüğümüz için pek umrumuzda olmuyor. Kimine sorarsan şeytanın teki ama kimine hem de güvendiğimiz kişilere göre de artık İBB'de öldürme yok yasadışı toplama yok ihmal yok o yok bu yok İBB değil adeta TÖVBE-BE

      Bu arada kaç düzenli İBB gönüllüsü var da bilir ki diyecekseniz karşıyı bilemem Hasdal'da arada sahiplendirme için gelen birkaç, Tuzla'da 1 sorumlu bir de Güher hanım gidiyormuş ve Cebeci'de haftada bir gitmeye çalışan tek

      Gözümüzün önündeki köpekler iyi, görmediklerimizle ilgili bir fikrimiz yok = Sonuçta rahatız.

      Gel gör ki 23 Haziran Cumartesi günü orman yolu üzerindeki Işıklar köyünün girişindeki lastikçi(05532270823) arıyor ve diyor ki

      - Abla 4 yavru var nolur al, bir de bizim burdaki köpekleri aldılar belediye. Sordum barınağa götürüyorlarmış ben de iyi olur dedim buralarda aç kalıyorlar çünkü

      - Aa kim?

      - Hani geçen kamyon çarpan köpek için çağırmıştın ya aynı adamlar (Ben o bölge ve öyle bir duruma İBB'den başka yeri çağırmam genelde de Hasdal olur ama 3-4 ay oldu Hasdal mı Cebeci mi hiç hatırlamıyorum açıkçası)

      - Nasıl tipler?

      - FORD TRANSİT ARABA ARKASI TENTELİ PİKAP, ÜZERİNDE BÜYÜKŞEHİR YAZIYOR, SARIŞIN BIYIKLI GÖBEKLİ ÜFLEYEN ADAM VE ESMER ZAYIFSOFÖR

      Bunun duyunca köyün öteki ucundaki büfeyi(0554 2465244) ararım herşey yolunda mı diye

      - Yok abla 20 gün kadar önce senin ameliyat ettirdiğin köpek dahil 4-5 köpek almış belediye

      - Nasıl tipler?

      - Sabah saati babam gördüğü kadarıyla FORD TRANSİT ARABA ,adamları görmemiş. Eyüp Belediyesi olabilir tahmin

      Tatildeyim de aksi gibi ama hemen Hasdal aranır Cebeci aranır ve tabii ki ikisi de 'bizde öyle biri yok oraya da gitmedik' der. Zaten bir kez bir belediye başka şey söylese Dünyanın sonu gelmiş olur herhalde

      Bu sefer gönüllüler aranır. Biri direkt 'aa evet Cebeci'de var öyle bir tip hatta küçük bir Terrier'i Nuri Bey yokken Arnavutköy'de sokağa salmıştı eşşek' der. Burhan Özkan ise direkt 'evet biliyorum Cebeci'deki herifi tarif ediyorsun' der

      'Hah yakaladım : Olay İBB Cebeci'... dersiniz değil mi siz de?

      Nuri Bey'i ararım sanki gönüllüler halüsinasyon görüyormuş gibi yok öyle biri tanımıyorum isterseniz köpeklere gelip bakın der ve bir daha telefonuna çıkmaz

      Tuzla gönüllüsü Işkın Hanım ' O adam Arnavutköy'ün toplamacısıymış, zaten İBB artık kısırlaştırma için bile köpek toplamıyor. Gprs'de de çıkmadı(hani daha tarih söylememiştim ama neyse:)' der.
      Haydaa Arnavutköy ne alaka? Burhan Özkan'a sorduruyorum 3 kişilik ekip hepsi esmer, üstelik Işıklar Köyü Eyüp'e bağlı ne işi var Arnavutköy'ün orda? Ayrıca sadece Tuzla toplamaya çıkmıyormuş diğerleri tabii ki devam

      Filiz Alpandaç aranır Eyüp'ün arabası aynı model ama öyle bir toplamacı yok

      Öyle bir toplamacı ve öyle bir araba sadece İBB'de var. Üstelik arabanın üzerindeki yazıyı okuyan var

      Delirmek işten değil. Dün elimde ekteki 'bir İBB arabası fotosu' Işıklar'a gittim buna benziyor muydu diye, hem büfe hem lastikçi 'aaa evet bu araba nerden buldunuz?' diyor. Sarışın bıyıklı adamın eşgali çok net zaten oralarda sık görülüyormuş. Lastikçi 'beyaz köpeği ileriye bırakmışlar dün' diyor bu arada

      Şimdi EĞER IBB BU KADAR SÜPER BELEDİYE OLDUYSA NE BEKLERSİNİZ? CEBECİ'NİN GÖREVLİSİ DEĞİLSE BİLE, ORAYA SIKÇA GELDİĞİNE GÖRE ADAMIN BULUNMASI ADININ BULUNMASI KÖPEKLERİ NE YAPTIĞININ SORULMASINI değil mi? Fakat öyle olmuyor her zamanki kim vurduya gittiye gelmesi için olabildiğince bir lakaytlık, ben almadım benim adamım değil omuz silk iş bitsin, faili meçhulun dayanılmaz hafifliği, arkadan iş çevirmenin dayanılmaz gizli saklılık zorunluluğu

      Yazıklar olsun size kandırmacaya geçmeyin bari! Hayvan konusunda samimi olsaydınız böyle somut verilerin olduğu bir durumda 'duvara bağlamaya' çalışmazdınız. Sizin ekibinizden olmasa da isteseniz o hayvanlara ne olduğunu anında bulurdunuz! Ne oldu o köpeklere nerdeler sadece bunu bilmek istiyorum toplamacının da canı cehenneme