Ynt:[sokaktakimelekler] Afiş pankart

  • bgiris@petkim.com.tr
    Message 1 of 3 , May 31, 2012
      İzmir olabilirse benim çalıştığım bir firma var ancak baskıdan sonra kargo gerekecek??
      -----sokaktakimelekler@yahoogroups.com yazılmış: -----

      Kime: <Barinak@yahoogroups.com>, <sokaktakimelekler@yahoogroups.com>
      Kimden: Özün Kanbay <kanbay@...>
      Gönderen: sokaktakimelekler@yahoogroups.com
      Tarih: 31.05.2012 20:28
      Konu: [sokaktakimelekler] Afiş pankart

      Uygun fiyatta afiş/pankart yaptıracak yer arıyoruz bilen var mı?

      Özün Kanbay

      0532 293 22 22

      Çok gerekmiyorsa lütfen yazdırmayınız.
      Yazdırmadan önce çevreyi ve maliyetini düşününüz.

      Please, consider your environmental responsibility.
      Before printing this e-mail ask yourself: “Do I need a hard copy?"

    • ßu®©u __
      Message 2 of 3 , Jun 1, 2012
        MAKROMAT MATBAA İLE GÖRÜŞEBİLİRSİNİZ

        TEL : 0 (212) 493 02 42
        MSN ADRESİ : makromatmatbaa@...

        AJANS FİYATI İSTEDİĞİNİZİ SÖYLERSENİZ UYGUN BİR FİYAT VERİRLER...
        DİLERSENİZ TASARIM KONUSUNDA ELİMDEN GELEN YARDIMI HİÇ BİR ÜCRET TALEP ETMEDEN YAPABİLİRİM.

        To: sokaktakimelekler@yahoogroups.com
        From: bgiris@...
        Date: Fri, 1 Jun 2012 08:16:53 +0300
        Subject: Ynt:[sokaktakimelekler] Afiş pankart