RE: kayıp/yardım

  • Bolat Erhun
    Message 1 of 2 , Feb 1, 2012

      Kopek bulunmus.

      Tesekkurler

      ----- Forwarded Message -----
      From: NURDAN GÜRLEYEN <ngurleyen@...>
      Sent: Monday, January 30, 2012 3:00 PM
      Subject: kayıp/yardım

      Merhabalar,

      Ataşehir Bölgesinde oturuyorum. O bölgede şantiyeden pitbull kırması köpek ayağı kırıldığı için barınağa terkedildi. Ona yuva bularak B.çekmece ye sahiplendirdim.. Ellerimle kendim teslim ettim, sık sık aradım. Mama gönderdim dün akşama kadar gayet iyi olmasına rağmen herşey bu sabah kaybolduğunu ya da çalındığını haber aldım..

      Kendisi kahve/sarı kısır bir erkek köpek. İnsancıl , arabaya falan rahat binen komuttan anlayan bir köpek... Türünün görüntüsü dışında hiç bir özelliğini taşımıyor.. En büyük korkum kötü niyetli insanların eline düşmesi...

      Size yazmamın sebebi; o civarda ki barınak gönüllerine bu mesajımı iletebilir misiniz?Ve bu ilanımı paylaşabilir misiniz?

      Resmi aşağıda paylaştığım Tonny,

      Boynunda siyah tasma , kulağında kısır olduğuna dair küpe.Erkek, çok uysal insancıl...

      302224_10150321361361144_569166143_7973692_185354173_n.jpg