Anlayabilmek..

  • inci kutay
    Message 1 of 1 , Feb 28, 2011

      From: pinar satioglu [mailto:pinarsatioglu@...]

      ANLAYABİLMEK

      "Satılık Köpek Yavruları" ilanının hemen altında
      küçük bir çocuğun başı gözüktü ve
      çocuk dükkan sahibine sordu :
      -"Köpek yavrularını kaça satıyorsunuz?"
      Dükkan sahibi :
      -"30 dolarla 50 dolar arasında değişiyor fiyatları" dedi
      -"Benim 2 dolar 37 sentim var" dedi çocuk
      -"Bir bakabilir miyim yavrulara"
      Dükkan sahibi gülümsedikten sonra bir ıslık çaldı ve
      köpek kulübesinden beş tane yumak halinde yavru çıktı.

      Yavrulardan biri arkadan geliyordu. Küçük çocuk
      yürümekte zorluk çeken
      sakat yavruyu işaret edip sordu:
      -"Bunun nesi var?"
      Dükkan sahibi onun kalça çıkığı olduğunu ve
      hep sakat kalacağını açıkladı.
      Küçük çocuk heyecanlanmıştı.
      -"Ben bu yavruyu satın almak istiyorum.”
      Dükkan sahibi:
      -"Hayır o yavruyu satın alman gerekmiyor.
      Eğer gerçekten istiyorsan o yavruyu sana bedava veririm"
      Küçük çocuk birden sinirlendi.
      Dükkan sahibinin gözlerinin içine dik dik bakarak:
      -"Onu bana vermenizi istemiyorum.
      O da diğer yavrular kadar değerli ve
      ben fiyatını tam olarak ödeyeceğim.
      Aslında şimdi size 2 dolar 37 cent vereceğim ve
      geri kalanını ayda 50 cent ödeyerek tamamlayacağım."
      Dükkan sahibi çocuğu ikna etmeye çalıştı:
      -"Bu köpeği gerçekten satın almak istediğini sanmıyorum.
      Bu yavru hiçbir zaman diğer yavrular gibi koşup,
      zıplayamayacak ve seninle oynayamayacak."
      Bunun üzerine küçük çocuk eğildi,
      pantolonunu sıvadı ve
      büyük bir metal parçasıyla desteklediği
      sakat bacağını dükkan sahibine gösterip,
      tatlı bir sesle:
      -“Ben de çok iyi koşamıyorum
      ve bu yavrunun
      kendisini çok iyi anlayacak
      bir sahibe gereksinimi var" dedi.

      --

      Başımıza gelen her şeyi kontrol altına alamayabiliriz ama içimizde olanları kontrol altına alabiliriz.(B.Franklin)

      Attachment(s) from sevim bayer

      1 of 1 Photo(s)

      Dostuz dimiii..........................jpg

      Dostuz dimiii..........................jpg