wireless infrarood camera

  • Herman Bril
    Message 1 of 5 , Apr 8 2:25 PM
      Hallo,

      Een tijd geleden heb ik op deze lijst een vraag gesteld over een infrarood
      camera op een broedkast van halsbandparkieten.

      Na flink puzzelen en proberen is het mij gelukt deze camera te plaatsen en
      de beelden via streaming het internet op te krijgen.

      Een en ander loopt al een maand. In die tijd hebben de halsbandparkieten
      eieren gelegd en zijn de eieren zondag 8 april uit gekomen.

      Voor de liefhebbers van een leuk stukje techniek en/of vogels geef ik mijn
      website waar bij halsbandparkieten de link naar het streaming gedeelte
      staat.

      Ik heb mijn server niet altijd aan staan, maar 's middags en 's avonds is er
      sowieso beeld en geluid.

      Dit is de site http://www.brilcom.nl/

      Mvg

      Herman Bril

    • Willem Karssenberg
      Message 2 of 5 , Apr 8 2:57 PM
        @Herman,
        Wat jammer dat er een pop-up scherm achter je website schuilgaat.
        Eerlijk gezegd ben ik dan meteen weg!
        WiKa

        On 4/8/07, Herman Bril <hermanbril@...> wrote:

> [...]
        > staat.
        >
        > Ik heb mijn server niet altijd aan staan, maar 's middags en 's avonds is

      • Willem Schaaij
        Message 3 of 5 , Apr 8 11:10 PM
          Waarom ben je dan meteen weg?

          Zo erg is dat toch niet? Je kunt toch zelf bepalen op welke sites je een
          pop-up wilt toestaan of niet?

          Ben gewoon nieuwsgirig naar je beweegredenen.

          Helaas lagen de parkietjes in ruste.. oftewel. de camera was niet in de
          lucht L

          Met vriendelijke groet,

          Willem.