grøn te

  • hanne hamkens
    Message 1 of 2 , Jan 3, 2003
      Godt nytår til alle på listen.
      Jeg har nydt grøn te (japansk sencha) i lang tid og har i dag ved en tilfældighed på FAQ listen opdaget, at grøn te ikke er tilladt på SCD. Har nogen af jer haft dårlige erfaringer med at drikke grøn te?

      Mange hilsner
      Hanne
    • mik aidt
      Message 2 of 2 , Jan 3, 2003
        Hej Hanne,

        Jeg har drukket tonsvis af grøn te - og var faktisk ikke klar over (ellers
        også har jeg på et tidligt tidspunkt fortrængt det) at grøn te ikke er
        tilladt iflg SCD.
        Så hvis jeg skal tale ud fra min erfaring må jeg sige, at jeg har ikke har
        nogen negative erfaringer med grøn te, tværtimod.

        KH Mik

        - home@...
        - http://mikaidt.dk
        - tel priv (+45) 35 36 36 63