134812[SLP] Wyniki 1 rundy!

  • Robert Janusz markiz Czekański
    Jul 23, 2006
      Witam serdecznie,

      SKS Srebrny Róg - Rotor Precelkhanda 3-0 (3-0)
      FC Zielnybor - SKP Lwy Krez 2-0 (1-0)
      FKK Rantiochskie Kr. - KS Orzel Czekany 4-2 (3-0)
      FC Czarnolas - Pentagram Sola 3-0 (0-0)
      RTS Dynamo Czekany - Kotwica Srebrny Róg 4-0 (3-0)
      Graybox Srebrny Róg - KS Renifery Sola 3-2 (0-2)
      KKS Zamek Grodzisk - KS Wandea 0-3 (0-1)
      Sieroty z Morvenau - SS Zielnybor 0-2 (0-0)

      Po meczu powiedzieli:
      Robert Czekański, Prezes SLP - "Jestem niezwykle
      zadowolony, że już od pierwszej rundy SLP
      pokazała, że jest to liga, w której zdarzyć może
      się wiele niespodzianek."

      Michał Czarnecki, Prezes Dynama - "Ha! A nie
      mówiłem? Dynamo Królem! Nieloty na miotły!".

      Dziękujemy i zapraszamy na kolejną kolejkę, która
      odbędzie się 26.07.

      --
      Marszałek Szlachty Księstwa Sarmacji
      Robert Janusz markiz Czekański h. Piękne Życie

      "Mój Honor oznacza Wierność!"
    • Show all 25 messages in this topic