gyűlésbe

  • Kulich Anna
    Message 1 of 1 , Jan 8, 2008
      Sziasztok!szuper, h megint gyűlünk,
      nekem mindegy, h melyik szombaton.
      Nem tudom mi a helyzet a helyszínnel, szívesen felajánlom mi kis házunkat erre az alkalomra.
      Mondjuk a család itthon lesz, meg stb stb.(csömör:)na majd eldöntitek.
      addig is puszim!Annus

      Éhes vagy? Internetes ételrendelés, egyszerűen, házhozszállítással! Pizzák, hamburgerek, saláták, stb.... Minden egy helyen! KLIKK IDE!