yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  • Anna Kovács
    Message 1 of 1 , Nov 12, 2007
      Íííííííííííííííííííme az első nőegyleti listás levél :)

      Mindenkit üdvözlök a listán, a péntekkel kapcsolatban mondanék egy-két infót...Az időpont remélem már mindenkinek megvan: Pénteken négytől kifulladásig :) Hozzatok, amit szívesen hoztok, de elsősorban magatokat! :) Arra gondoltam, hogy a dumcsizáson kívül lenne még filmnézés is, úgyhogy ha van valami jó ötletetek, dobjátok be a közösbe :) Mint mondtam nyugodtan itt lehet aludni, csak ha ezt előre tudjátok, szóljatok :)
      Közös leveleket a samuelnoegylet@yahoogroups.com címre írhattok!

      Üdv: Áná