22szombat

  • Anna Kovács
    Jan 23, 2008
      Sziasztok lányok!

      Csak azért írok, mert szeretném megköszönni azt a sok kedvességet, bíztatást, e-mail-t, sms-t, és hasonlókat, amiket küldtetek. Sajnos ez a vizsgaidőszak kicsit se alakult úgy ahogy szerettem volna, ennek fényében még jövő hétre is maradt két vizsgám, ebből a hétfői a legdurvább. Szóval arra a szomorú következtetésre kellett jutnom, hogy nem tudok veletek tartani szombaton. :( Így előre is nagyon jó együttlétet kívánok, jó beszélgetést, finom melegszendvicseket és az éppen aktuális menyasszony(ok) pezsgőben fürdetését már nem is említem ;). Vasárnap ifin remélem találkozunk, addig is jó mindenfélét!

      Éljenek a nők (kivéve azok, akik azért harcoltak, hogy most én is tanulhassak...na jó nem...de....nem...de.....na mindegy :D

      Sziasztok!!!!

      Áná
    • Show all 3 messages in this topic