21Re: [samuelnoegylet] csütörtök<->szombat

  • Tímea Vincze
    Jan 11, 2008
      Ó, lányok!

      Akkor megvan az időpont!!! Mit szóltok tehát a 26. szombathoz?
      És egy felajánlásunk érkezett, Csömörről Ancsitól, így akkor ott lennénk. Bocsánat, akinek messze van :(
      Ancsival egyeztetetk egy pontos időpontot, aztán meghirdetem ifilistán, hogy mindenki tudjok róla! :)

      Sok puß mindenkinek és jó 7végét!!!
      Tim

      UI: szuper, Julcsi, hogy akkor Te is ráérsz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      2008/1/11, Kántor Julianna < kjulis@...>:

      Sziasztok Tündérlánykák!

      Megható a kedvességetek, és széles mosolyra késztet, de valószínűleg jó lesz mégis a szombat! (Kirándulni mentem volna 3 barátommal, de aztán eszembe jutott a lábam... és lemondtam:()
      Julcsi

      "Andrea Halász" <andihal@...> írta:

      Sziasztok!

      A szombat jobb, de ha Julcsi is jön akkor jó a csütörtök is. :-)

      Andi

      A karácsony elmúlt…Ragaszd albumba a pillanatot!
      50 db kép csak 1299 Ft!

    • Show all 3 messages in this topic