13-

  • Anna Kovács
    Jan 8, 2008
      Létrehoztam egy nőegyleti topikot a fórumon, szóval most már oda is lehet írni mindenfélét, amúgy se árt ha megpróbáljuk berúgni a fórumos mocinkat is (moci-milyen szép szó, gondolom a nyelvújítás korából...). És cserkészbecsületszavamra (nem tudom mi az), de az ezer éve beígért pizza és feltét recept holnap felkerül a listára, csak anyukám éppen influenzás, úgyhogy a titkos recept részleteit még nem tudom, de azt mondta, hogy holnap beizzítjuk a témát (majd smsezünk vagy ilyesmi, hogy ne kapjam el tőle:))
      Addig is: ne egyetek mosatlan gyümölcslevest és nem mindegy, hogy tanya a Bakonyban vagy banya a takonyban, valamint Beethoven a zene Mozartja.

      végül egy idézet a hét slágerkönyvéből (Gyáni Gábor-Kövér György: Magyarország társadalomtörténete a reformkortól a második világháborúig): "A bál fővédnőke herceg Odescalchi Károlyné, született Andrássy Klára grófnő, a Magyar Nők Szentkorona Szövetségének elnöknője. " Szóval azt hiszem megvan a jogelődünk :) Valószínűleg néhányan furcsán néztek rám, amikor ezt a könyvet olvasva egy hatalmas vigyor ült ki a fejemre, de sebaj...

      Éljenek a Nők!
    • Show all 2 messages in this topic