10Re: [samuelnoegylet] a gyűlés

  • Kántor Julianna
    Jan 8, 2008

      Ma sajnos nem megy ilyen emelkedett hangulatú levelet írnom, mint a tieitek, szépreményű nőtársaim :)), és illúziórontó is leszek azon megjegyzésemmel, miszerint nekem a 25.-e nem jó. :(( Nem leszek székesfővárosunk környékén sem... Csak a péntek vagy szombat jó nektek?
      Remélem konszenzusra jutunk. :))
      (Ui.: Mi lett volna, ha emelkedett vagyok? Jobb bele se gondolni. :))
      Puszi: Julcsi, avagy Giulietta

      "Andrea Halász" <andihal@...> írta:

      Kedves Lyány és Asszonytársaim!

      Támogatom Tíméa kezdeményezést, az eddig felmerült helyszínt :), részemről jó mindkét szombat.

      Puszillak Benneteket,
      Andi

      AKCIÓS ÁRAK! Országos házhozszállítás!
      AEG-ELECTROLUX-ZANUSSI gépek raktárról azonnal a markabolt.hu-tól.
    • Show all 2 messages in this topic