Happy New Year 2010

  • dorisainews
    Message 1 of 1 , Dec 31, 2009
      All my best wishes in this New Year 2010
      for all the dear devotees ,
      Sailove
      from sis Doris/Madrid

      New Year Prayer

      This is a Prayer  written by Swami Himself more than four decades ago and given to Prof. Kasturi on New Year's Day, 1960

      I FIRMLY BELIEVE...

      I firmly believe there is none kinder than You,
      to shower Grace on me.
      Tell me, is this not the reason why
      I am at Your Lotus Feet?

      I firmly believe You will respond quick
      when I do pray and plead.
      Tell me, is this the reason why
      I am crying aloud for You?

      I firmly believe You are ever beside me
      to guide my steps aright.
      Tell me, is this not the reason why
      I am Yours thro' day and night.

      I firmly believe You can never say 'No'
      Whatever I ask from You.
      Tell me, is this the reason why
      I long for a glance from You?

      What have You designed for me this time?
      Why this dire delay to offer boons?

      However long You make me wait and wail
      I will not leave, I'll be standing still
      Until Your loving eyes do turn on me.

      http://media.radiosai.org/Journals/Vol_04/01JAN06/New-year-poem-by-swami.htm

      Oración de Año Nuevo

      Biografía de KASTURI (devoto que mas tiempo estuvo junto a Baba)
       Kasturi cuenta, que cuando Baba tenía 34 años le escribió una carta por correo a él (a pesar de que Kasturi vivía en el mismo ashram).
       Baba el 1 de enero de 1960 escribió de puño y letra la siguiente oración.

      "Yo creo firmemente..."

      "Creo firmemente que no hay nadie más bondadoso que Tú para derramar gracia sobre mí.

      Dime SEÑOR: ¿no es esta la razón por la cual estoy a Tus pies de loto?

      Creo firmemente que vas a responder cuando rezo y suplico.

      Dime SEÑOR: ¿ no es esta la razón por la que estoy clamando a viva voz por TI ?

      Creo firmemente que Tú estás siempre junto a mí para guiar rectamente mis pasos.

      Dime SEÑOR: ¿no es esta la razón por la cual soy tuyo día y noche?

      Creo firmemente que jamás puedes decir "no", sin importar lo que te pida.
      Dime Señor, no es esta , la razón por la
       que anhelo una mirada tuya?

      SEÑOR, ¿por qué esta demora en otorgar Tus dones?
      Aunque sea mucho el tiempo que me hagas esperar y llorar, no te
       dejaré. Me quedaré tranquilo aquí hasta que Tus amorosos ojos se
       vuelvan hacia mí."

       "PD: Kasturi, comienza el Año Nuevo recitando esta oración."

       BABA

       Om Sai Ram.