SV: [ruosut] Suomi kuuluisaksi.

  • Kalevi
    Message 1 of 2 , Feb 28, 2001
      Hei.
      Täällä missä asun ja kuljen ulkona, sekä
      kohtaan tuttuja tovereita. Ensimmäinen
      kysymys jonka kuulen on " Onko Suomalai-
      set urheilijat aina ennenkin käyttäneet veri-
      tuuppinkia" ?. Ei se niin kivaa ole kuulla.
      Asiaahan on epäilty jo aina Mäntyrannan
      ajoista asti. Ja kyllä Suomalaiset varmaan
      häpeävät kansakunnan maineen puolesta.
      sitä en kyllä epäile yhtään.
      Itse "entiset hiihtäjät" He luultavasti ei sellaista
      tunnetta tiedä kuin mikä häpeä on..

      Terv Kalevi
    • Korolainen, Jari
      Message 2 of 2 , Mar 1, 2001
        Olisin nyt hiukka eri mieltä kyllä tässä hiihtelijöitten syyttömyydestä
        kuin Manja. Kyllä se hiihtelijä loppukädessä itse päättää että pannaanko
        piikki vai ei, kaikki mahtavat olla myös tietoisia haittavaikutuksista -
        niin fyysisistä kuin käryn käymisestä. Se mitä DDR:ssä harrastettiin oli
        tässä suhteessa eriä: siellä ei kerrottu urheilijoille mitä tehtiin. Jos
        suuret rahat ovat tärkeitä niin silloin ottaa piikin, jos ei muuten rahkeet
        riitä, mutta jos on järki päässä niin heittää hiihtelyn ja menee
        leipätehtaalle töihin. Jokainen suomalainen hiihtelijä tekee itse
        valintansa. Eli syylisiä ovat hekin.

        Jari