[ruosut] Hiusten halkominen jatkuu

  • jk
    Message 1 of 1 , Mar 1 10:20 AM
      Hei,
      lisäisin ulkomaalaiskeskusteluun pari hiuksen halkaisua.
      X-maalainen on itse asiassa X-vesiläinen sillä ihmisestä on
      suurin osa vettä, 70% tai enemmän. Siis kadulla vastaantulija
      on Vesipallolla elävä vesiläinen ja jonkin asteen "sielu" jonka
      kukin voi määritellä omin päin.
      Jos kelaamme aikaa taaksepäin löytyy pieni supernova josta
      tuli tämä meidän galaksimme. Aurinko on siis käytetty eikä
      eka kertaa aurinko.
      Rauta, joka maalaa meidän vesiläisten veren punaiseksi, tuli tuosta
      pienestä supernovastamme. Jostain syystä atomiemme oli pakko lähteä
      pakolaiseksi kun räjähdys kävi?
      En halkaise enää big bangin asioihin sillä silloin "atomimme"
      oli niin lähellä ettei internetiä tarvittu.

      Terv. Juhani Kääriäinen, Helsingborg