kuka lie keksinyt ruosupäivän?

  • Matti Laukkanen
    Message 1 of 1 , Feb 9, 2013
      Vast nyt huomasin että ruosupäivä on 24.2. minun syntymäpäiväni! Kiitos
      kaikille ruosuille,
      että näin juhlavasti sitä siis yhdessä vietämme!!! Kippis!!!
      Viime vuonna minulle tuli ruosupäivänä 60 vuotta täyteen. Ja kaikki
      suomalaisethan tietävät,
      että tuo ruosupäivä on keskellä kylmintä, lumisinta ja pimeintä talvea.... Siis
      minulla oli aika
      ilkeät kokemukset syntymäpäivistäni kaulla aikojen. Mutta.... 60 vuotta täytin
      lämmössä...
      Thaimaan Phuketin uimarannalla jossa oli +38 C!!!! Ja merivesi oli lämpimämpää
      kuin
      hotellin uima-allas!!! Siksi kai taas tänä talvena menen vaimoni kanssa sinne,
      samman hotelliin,
      tosin vähän ruosupäivän jälkeen. Voimme sen päivän viettää siellä vähän
      myöhästyneenä....
      Matti Malmösta