[ruosut] hengissä helteestä huolimatta

  • Matti Kainulainen
    Message 1 of 2 , Aug 6, 1999
      Pari kuukautta on mennyt ilman Ruosulistan terveisiä. Kuolivatko kaikki helteeseen? Minä olen pitänyt tarkasti mielessäni etelän viisaiden oppeja: päivällä nukutaan ja pidetään ovet ja ikkunat kiinni, yöllä tuuletetaan. Tämä toimii myös Örebron leveysasteilla, fysiikan lakien mukaan.

      Terveisin Matti Kainulainen
      matti.kainulainen@...
      019-25 29 95
      Varbergagatan 197 703 52 ÖREBRO
    • jormalie@alfa.telenordia.se
      Message 2 of 2 , Aug 16, 1999
        jormali-@... wrote:
        original article:http://www.egroups.com/group/ruosulista/?start=1037
> [...]
        > 019-25 29 95
        > Varbergagatan 197 703 52 ÖREBRO
        > No nyt aletaan heräillä lomilta!Piti alkaa kokeilla,vieläkö kone
        toimii, kun siirsin uuteen hyllyyn. Kohta liian paljon noita piuhoja ja
        mihin ne kaikki piilottaa! löysin listan sattumalta, pitääpäs
        seurailla,miten jutut kulkee. Terv:jormalie