mutlaka okuyun ve forwardlayýn

  • "¯`°²¤No streesSS¤²°`-¯ - ®"
    Message 1 of 1 , May 23, 2006
      Izmir kurtuldu, cok tatli bir yorgunluk,
      Ankara'ya hareket edecekler. Ertesi gun kompartimanin kapisini calar yaveri,

      açar yorgun, bitkin,kravatini yikamaktadir Ataturk.
      Yaveri "ya pasam bu ne hal hic uyumadiniz herhalde niye
      boylesiniz" der.
      Ya çocuk kompartimanima yastikla battaniye koymayi
      unutmussunuz.
      Kolumu yastik yaptim agridi setremi yastik yaptim usudum
      bende uyumadim kalktim" der.
      Yaveri; "aman pasam! Birimize haber vereydiniz hemen size bir
      yastikla battaniye getirirdik" der.
      Ve bir ulke kurtarmaktan
      donen komutan soyluyor bunlari tarihi bir cevap der ki "Gec
      farkettim hepiniz en az benim kadar yorgundunuz.Hicbirinize
      kiyamadim. Onemli olan benim uyumam
      degil milletimin rahat uyumasi".

      BUNU HIC DURMADAN MILYONLARA GONDERIN,
      GÖNDERIN KI..