süper fıkra...

  • lutfio@isbank.net.tr
    Message 1 of 1 , Nov 26, 2005

              Sünnetçinin biri yıllardır kestiği deri parçalarını saklarmış
      ve bir gün artık emekli olmaya karar vermiş.

      Elindeki derileri alıp
      terzinin birine gitmiş bana bunlardan birşey yap, manevi değerleri çok
      fazla" demiş.

      Terzi de abi sen bir tatile çık gel o zamana kadar ben de siparişini
      bitiririm" demiş.

      Sünnetçi tatile gidip gelmiş ve ilk iş olarak terzinin yanına uğramış. Ne
      oldu benim sipariş demiş.
      Terzi de sünnetçiye bir cüzdan uzatmış.
      Sünnetçi hisimla "Ulan bunca yilin emegi bu kucuk cuzdan mi? demis.

      Terzi hemen cevaplamis
      "öyle deme abi, biraz oksayınca valiz oluyor