tarikat

  • LUTFI OZBILEN
    Message 1 of 1 , Aug 28, 2005
      Temel tarikata girmek için başvurmuş. Şeyhin karşısına çıkarmışlar. Temel;
      - ''Şeyhim tarikata girmek istiyorum'' demiş.
      Seyh'de;
      - ''Olur, ama 3 hafta karınla yatmayacaksın'' demiş.
      Neyse aradan üç hafta gecmiş ve temel şeyhin önüne tekrar gelmiş. Şeyh sormuş;
      - ''Temel tamam'mı? Sabredebildin'mi?.
      Temel;
      - ''Valla, ilk hafta hiç problem yoktu. ikinci hafta sabrım çok zorlandı. Ama dayandım ücüncü hafta bir gün Miğros'a gitmiştik. Benim karı üst raflardan bir iki paket almaya çalışıyordu. Hatunun bacakları gözükünce içim gitti. Daha sonra paketler yere düştü. Benim karı da paketleri almak için eğilince dayanamadım daldım'' demiş. Şeyh de;
      - ''Aaaa olmadı şimdi biz seni tarikata alamayız'' deyince.
      Temel;
      - ''Boşver tarikatı bizi artık Migros'a bile almıyolar''...

      Group Email Addresses

      For more information: http://www.ozbilen.web.tr
      Post message: rsmlutfio@yahoogroups.com
      Subscribe: rsmlutfio-subscribe@yahoogroups.com