FUTBOL

  • LUTFI OZBILEN
    Message 1 of 1 , May 16, 2005

      FUTBOL OLAYI...

      Adam maça gitmiş. Aldığı bilet tribünün en uzak köşesinde.
      Yerine oturmuş birinci devreyi güç bela seyretmiş.

       O arada ön tarafta tam ortada bir koltuğun boş olduğunu
      fark etmiş. Devre arasında sıralar arasından geçip o boş yere
      ulaşmış.

      Yan koltuktaki adama sormuş:
      - "Burası boş mu?"
      - "Boş, demiş adam..."
       - "Nasıl oluyor bu tıklım tıklım dolu stadda boş yer
      kalmış..."
      - "Orası benim eşimin, demiş adam, aylar önce bu maç için
      almıştık. Ama eşim vefat etti..."
      - "Çok üzüldüm, demiş bizimki, ama dost ve
      akrabalarınızdan
      birine neden vermediniz bileti?"
        Adam,
      - "Onların hepsi şu anda cenazede...