4 fikra

  • ¯`°²¤No streesSS¤²°`-¯ -
    Message 1 of 1 , Aug 17, 2004
      U-Y-A-R-I

      ********Okuyacağınız fıkra,karitatür veya film "Munzur neşriyat' içermekte
      olup, bazı üyelerimiz için rahatsız edici kelimeler veya anlatımlar
      içerebilir. Eğer rahatsız olacaksanız lütfen bu mesajı okumadan silin veya
      açıklamaları takip ederek adresinizi bu listeden çıkartın *****

      TAK FİŞİ
      Adam iş dönüşü evine geldiğinde karısını yatakta çırılçıplak uyurken gördü.
      Adamın cinsel arzuları bir anda uyandı. Yanına uzanıp göğüslerinin uçlarıyla
      oynamaya başladı.
      Kadın, uykulu bir sesle:
      "Kocacığım, ne yapıyorsun?" dedi.
      Adam:
      "Karıcığım, kısa dalgadan Çukurova radyosunu arıyorum."
      Kadın:
      "Kocacığım, fişi takmazsan radyo çalışır mı?"
      ECZANE
      Pansiyoncu kadının evinde genç bir erkekle genç bir bayan oturuyordu.
      Pansiyoncu kadın sabaha karşı genç bayanın odasında bir gürültü duydu.
      Kalkarak bayanın odasına gitti ve orda delikanlıyı yakaladı.
      Genç adamın üstünde sadece pijamasının üstü bulunuyordu.
      "Burada ne işin var?" diye sordu.
      Delikanlı boynunu bükerek yanıt verdi:
      "Buraya sadece ilaç getirmek için geldim. Bu bayanın başı ağrıyormuş da..."
      Pansiyoncu kadın yataktaki bayanı ve ayaktaki delikanlıyı yukarıdan aşağıya
      süzdükten sonra:
      "Peki" dedi. "Yalnız sokağa çıkmadan önce eczanenizi kapasanız iyi olur!"

      Bir gün bir dostuma sordum.

      - Dostum , IMF hakkinda ne düsünüyorsun?
      - Bir fikra ile anlatsam?
      - Olur.
      - Birgün iki tane kurbaga ayran bakracina düsmüs. Çirpinmaya
      baslamislar.
      Bir tanesi bir sure çirpindiktan sonra kurtulus olmayacagini
      anlayip,kendini
      salivermis. Bogulup gitmis. Digeri ise
      çirpinmaya devam etmis.
      Çirpindikça, ayranin yagi üstte birikmeye baslamis. Kurbaga, üzerine
      oturabilecegi kadar yag birikince, çikip yagin üzerine oturmus.
      - Kurtulmus mu?
      - Hayir. Aksine o zaman yanmis...
      Ayran sahibi kurbagayi diger bakraca atmis. Kurbaga çirpindikça
      ayranin üzerinde yag tabakasi olusuyormus. Kurbaga tam kurtuldugunu
      zannederken,
      ayran sahibi, biriken yaglari toplayip kurbagayi diger bakraca
      atiyormus.
      Bu böylece sürüp gitmis.
      - Eeee?
      - Ee si su. Biz çirpindikça, IMF, 'sizi kurtariyorum' diye bizi
      aliyor diger bakraca atiyor.Ve biriken yaglari topluyor.

      Hepsi bu kadar
      Yaşlı horoz,kümese yeni gelen ve hemen icraata başlayan genç horozun yanına
      yaklaşıp 'hoşgeldin' dedikten sonra;
      -Biliyorum der,benim günlerim artık sayılı..Genç ve kuvvetli biri varken
      sahibimiz beni yaşatmaz..Senden,ölmeden önce son bir istekte
      bulunabilirmiyim.?..
      Genç horoz,karşışında ezilip-büzülen yaşlı horoza acıma ve küçümsemeyle
      bakar;
      - Neymiş o isteğin bakiimm?.. Yaşlı horoz,kümesin dip taraflarındaki
      tavuklardan birini göstererek, ağlamaklı bir ses tonuyla konuşmasına devam
      eder;
      - Şu benim en çok sevdiğim tavuk..İzin ver de onu son bir kez s*keyim..
      - Hayır..olmaz..
      - O zaman bana son birşans ver..
      - Neymiş o.?...
      - Kümesin dışına çıkıp,şu ağaca kadar yarışalım.Kim kazanırsa tavuk onun
      olsun..Ama ben senden iki adım önde başlıyayım.Zira ben yaşlıyım.. Genç
      horoz bu teklifi kabul eder ve kümesten önce yaşlı horoz,ardındanda genç
      horoz fırlar... Birden...GÜÜMM...diye bir silah sesi duyulur.Genç horoz
      kanlar içinde can verirken Silahı ateşleyen mal sahibi yanındaki arkadaşına
      döner;
      - Ulan bu oğlancı çıkan onuncu horoz be

      Grup Email Adresleri :

      Grup listesine girme : rsmlutfio-subscribe@yahoogroups.com
      Grupla ilgili ozel mesajlar : rsmlutfio-owner@yahoogroups.com

      Tatile çıkacak ve belli süre gruptan mail almak istemeyen arkadaşlar
      rsmlutfio-nomail@yahoogroups.com adresine boş bir mail atmaları, tatil
      dönüşü ise rsmlutfio-normal@yahoogroups.com adresine boş mail atmaları rica
      olunur.