Sigortacı (SÜPERRR)

  • ¯`°²¤No streesSS¤²°`-¯ -
    Message 1 of 1 , Jul 19, 2004
      FW: Sigortacı (SÜPERRR)
      > Müşteriye neyi nasıl anlattığınız çok önemli.
      > Bununla ilgili çok
      sevdiğim bir sigortacı öyküsü var.
      > Sigortacının biri orduya gider.
      > Askerler içtimadadır.
      > Başlar anlatmaya:
      > -"Ben size
      sigorta satmaya geldim. Sigorta olmayanlar savaşa gittiğinde
      > beynine
      bir kurşun yerse, ailesi hiç para alamaz; sigortalı olanların
      > ailesine
      ise, devlet yüklü bir para öder. Şimdi kimler sigorta yaptırmak

      istiyor?"
      > Kimseden ses çıkmaz.
      > İki kez daha anlatır ama yine
      ses çıkmaz.
      > Sigortacı gitmek üzereyken kıdemli bir Başçavuş gelir ve:
      > -"Bir de ben anlatayım, ben bunların dilini konuşurum" der ve askerlere
      > seslenir:
      > -"Beyler, şimdi sigorta olup da beynine kurşun
      yiyenlere devletin ne kadar
      > para ödeyeceğini duydunuz mu?"

      -Duyduk" der herkes.
      > -"Şimdi siz hesap edin. Bundan sonra ilk çıkacak
      savaşta devlet, savaşa
      > sigorta olanları mı, sigortasız olanları mı
      sürer?"

      Grup listesine girme          :   rsmlutfio-subscribe@yahoogroups.com
      Grupla ilgili ozel mesajlar :   rsmlutfio-owner@yahoogroups.com

      Tatile çıkacak ve belli süre gruptan mail almak istemeyen arkadaşlar rsmlutfio-nomail@yahoogroups.com adresine boş bir mail atmaları, tatil dönüşü ise rsmlutfio-normal@yahoogroups.com adresine boş mail atmaları rica olunur.