listare la o imprimanta cu ace din Lynx

  • --oo--
    Message 1 of 2 , Feb 1, 2001
      nu cred ca o sa fiu prea explicit dar sa incercam ...

      Se dau:
      Un script CGI ce ruleaza pe un Linux => face un fisier text. Listarea
      lui dintr-un browser de Win se face OK (cate linii vreau pe pagina,
      etc.). Problema apare daca vreau sa listez acest fisier din Lynx , pe o
      imprimanta cu ace. Ar trebui sa introduc dupa un anumit nr de linii un
      caracter escape, ca imprimanta sa faca salt la pagina noua. As dori o
      modalitate de a introduce acest caracter in textul facut de acel script.

      Precizari:
      scriptul executa mai multe SQL-uri pe niste baze de date MySQL.

      multumesc anticipat,
      Bogdan
    • !RQ9
      Message 2 of 2 , Feb 1, 2001
        Cred ca problema tine mai mult de linux si de imprimante decat
        de perl de accea te sfatui sa te interesezi prin manuale sau pe
        listele specializate in acest domeniu